Ah, zoveel genoten van de eerste aflevering (en reclameblokken :p -- dat wordt wel even wennen, nuja we zijn het wel al gewoon van bij de Slimste Mens ter Wereld enzo).
Eerlijk gezegd, vind ik het beter dan WIDM (buiten de eliminatie dan die vrij slecht in beeld werd gebracht deze aflevering, maar daar kunnen ze wel aan werken -- aan de laatste aflevering werd tot op vandaag nog aan gewerkt btw, Gilles had vandaag op de radio gezegd dat het een race tegen de klok was). Al kan het misschien toch ook wel met chauvinisme te maken hebben.
Zoals Gilles in de aflevering zei, wel véél geld verdiend in deze aflevering, al denk ik dat dat misschien te maken gaat hebben met het kunnen terugkeren van Ruth: dat ze haar kunnen vrijkopen ofzo (allez dat is mijn gedacht toch -- dan heeft de mol natuurlijk er niets aan dat hij/zij de proef (als je van een proef kan spreken natuurlijk) bij de brug laat mislukken).
Afgaan op de vraag of je de mol wilt zijn of niet om je verdachten te kiezen lijkt mij toch dom? Je kan eender wat zeggen: je kan de mol willen zijn en nee zeggen, en omgekeerd ook?
Off-topic: argh, zo beu dat er een Gilles als presentator, en een Gilles als deelnemer is.
Off-topic: Gunther D lijkt mij toch vrij geschikt om die interviews af te nemen? Hij gaat niet tijdens dat interview vragen om naar een hotel in het buitenland te bellen en hen een specifiek woord te laten uitspreken ofzo hoor :p