Een superbegin!
Heb hier heel hard van genoten en ben verbaasd over hoezeer ik al in het spel zit en meeleef met de deelnemers. Vind het een toffe groep, met zeer diverse karakters.
De presentator doet het goed, is wat vriendelijker dan zijn voorganger. Was even wennen, heb liever wat meer afstand maar op deze manier kan het ook, al is het gevaarlijk indien hij al weet wie de Mol is.
Aan het eind zat ik eerst nog een klein beetje op mijn honger. Denk dat het meer door de onderbrekingen kwam maar na de executie was het hek van de dam en sloeg mijn gevoel over de aflevering helemaal over naar de goede kant. Dat moment wanneer die taxi op slot ging! Heerlijk.
De opdrachten waren ook dik oké, origineel want heb ik nog nergens gezien.
De reclame haalde telkens wel wat spanning weg, maar daar kunnen we helaas niet onderuit dus daar moeten we maar aan wennen zeker? 't Is dat of uitgesteld kijken, maar ik wil op de eerste rij staan dus dat is geen optie. Kijk dan wel een tweede keer zonder reclame. Een goede compromis.
Ik ben het oneens met iedereen die zegt dat de executie niet spannend was. Dit is hoe die executies zouden moeten zijn en zo zijn ze ook altijd geweest bij De Mol. Dit is hoe ik het me herinner. Naam intikken, BAM ROOD ERUIT! Pak je koffer en vertrek. Ongemeen hard, dat wel. Fijn ook zo'n megagroot rood scherm. En alsjeblieft, het moet echt niet op WIDM gaan lijken. Laat die twee producties maar hun eigen ding doen. Ze doen dat goed.
Kijk al uit naar volgende week. Het overtreft toch wel mijn hoge verwachtingen, zeker met al dat extra beeldmateriaal op de website. Heb nog nooit zoveel materiaal op een rij zien staan, en dat voor maar aflevering 1.
Ik zie het nu als een nieuw hoofdstuk, 't is niet hetzelfde, niet beter of slechter. Gewoon goed gemaakt, heb nu wel veel meer vertrouwen dat het goedkomt met deze reeks. Toch als ze dit niveau aanhouden. Het hart en de charme van vroeger krijg je er toch niet uit, daar hoopte ik op en dat is nu ook zo gebleken. Ik zit op de Moltrein en ga er niet meer af. Heb nu al zin om nog een keer te kijken. Het voelt allemaal zo nieuw en fris in mijn oude molbrein.