Ik zweef nu nog tussen Issabel en Gilles. Hanne is wat weggezakt.
Hanne is bij mij juist met stip gestegen. Bij de spiraalopdracht hield ze de ring in het begin wel heel erg vaak en lang tegen de spiraal. De spiraal is ook de enige plek waar je invloed hebt op beide onderdelen van het spel. In het slachthuis is haar rol wat minder duidelijk maar het lijkt alsof ze een een psychologisch spel speelt om de anderen voor te bereiden op het doorbrengen van de nacht aldaar. Waarschijnlijk tot haar grote verbazing mag ze echter als laatste overblijven. Dan de vrijstelling pakken, zou haar wat te verdacht maken. Aan de andere kant gezien de anderen het haar gunnen had het wellicht prima gekund en ook haar huilbui op de berg lijkt wat onmols, maar wie weet is dat toch gespeeld. Al is het met het zicht op de komende opdracht ook weer niet erg handig (ze praat daarmee de anderen als het ware al bij voorbaat een schuldgevoel aan). Maar goed, ze stijgt mijn top 3 in, waar Gilles en Issabel lekker blijven staan na deze aflevering. Al heb ik ze beide geen noemenswaardige mollendingen zien doen (behalve dan misschien Gilles, die eerst heeel goed zijn best doet en dan toch, al dan niet gefaket af gaat)
1. Issabel 2. Gilles 3. Hanne --- 4. Thibaud 5. Cathy 6. Bruno 7. Stijn
Overigens: superaflevering weer, en nog van alles mogelijk. Dik en dwars een goedmaker voor het fiasco in Nederland.
Edit: Sorry, ik haal weer een paar topics door elkaar (Aflevering 3 en Wie is het?) ... maar omdat het toch voornamelijk gaat over wie ik verdenk en waarom, laat ik hem hier staan.