Stairway to Bruno & Don't cry for me Gilles ...
Gilles nadert met rasse schreden! Zit Bruno op de hielen en klaar om de rol over te nemen. Hij is de enige die ze in de luwte hebben weten te houden. Dat noem ik pas verdacht! Zelfs Stijn wordt nu meer verdacht.
Terwijl met Bruno doen ze net het omgekeerde. Want Bruno is nu het meest verdacht in Vlaanderen. Zouden ze dat wel aandurven op dit moment? Of gaan ze Bruno volgende keer plots onverdacht maken, en gaat Gilles eindelijk aan de oppervlakte komen? Bovendien vertoont Bruno af en toe van die nepmolreacties. Maar als hij het is vind ik ook dat hij soms gewoon slecht acteert. Toen Hanne opstond en de vrijstelling binnenhaalde, kijk eens naar zijn reactie.
Van de rest vind ik Cathy opeens rustiger in beeld gebracht. En blijkt opeens toch nog een interessante optie?
Hanne wordt heel hard uitgespeeld. En lijkt het dan weer niet te zijn. Ook is zij nu tweede meest verdacht in Vlaanderen.
Van Thibaud krijg ik soms de kriebels. Heeft hij het over zichzelf tijdens de test. Het zal toch niet waar zijn!
En Stijn gaat de grootste fout van zijn leven maken als hij nu volle bak voor Thibaud gaat gaan. Niet doen Stijn!
PS Nondedju hè, nu ik dat hier allemaal opschrijf ... dat hele nummer 'Don't Cry For Me Argentina' is gewoon een dikke vette hint. Niet kunnen wenen als het moet, maar de rest van het parcours huilebalkje spelen. Vertrouw hem voor geen haar! Of nog beter, voor geen traan.
Ik hoop één ding en dat is dat de finale niet zal gespeeld worden tussen Bruno, Gilles en Issabel. Dat zou op dit moment mijn horrorfinale zijn. Kies daar maar eens uit als er voor elk wel wat te zeggen is
... Misschien een van mijn drie verdachten eruit?
... Al zou ik dat zeer spijtig vinden.
Dat zou juist prachtig zijn! Twijfelen tot de allerlaatste seconde.
Wat baal ik nu een beetje van mijn eerdere woorden! Heb mijn eigen mollen vervloekt. Maar je hebt gelijk. Niks zo goed dan een spannende finale! Tot de allerlaatste seconde twijfelen zou ik nu wel niet prefereren, zou zenuwslopend zijn, maar waarschijnlijk ook nu weer onvermijdelijk. Tussen twee of drie twijfelen is dan wel weer iets helemaal anders. Van deze drie vond ik Issa eruit het slechtste scenario. Als het aan mij lag mocht nu al het geld eraan om Issa terug te brengen! En hup naar de finale deze drie. Alles voor de beste finale ooit maar de klok is niet terug te draaien, met drie anderen zal die spannende finale er ongetwijfeld ook wel komen.