Het begin van je uitleg kan ik geen touw aan vastknopen. De titel van artikel zegt veel: "Uiteindelijk draait alles om geld", en zoals je ziet slaat Hanne daar toch echt de bal mis mocht ze de Mol zijn. Dus hoe ze jou wensMol kan zijn, snap ik niet.
ik leg uit dat hanne en gilles samen in deze afl veel geld binnen brengen . je rekent hanne daarop af en gilles vindt je nog wel een acceptabele mol. terwijl het toch meer aan gilles ligt dat deze opdr slaagt ( wil bij flessen weg ,geen schapen achterna rennen etc)
en MIJN wensmol is omdat IK dat wil :-) niet omdat ze het zou zijn, of of dat IK het logisch zou vinden dat ze het zou zijn.
logisch : cathy als mol vanwege t feit dat ze geen geld binnensleept. waarom Ik er niet in wens te geloven : too obvious, teveel regie die haar als mol in beeld brengt ( zie ruisbeeld na 28 secondes of zo).
ik zou t gewoon geen leuke mol vinden :-)
qua hints: gilles als mol. tijgereiland, ave maria, el topo. heeft paar dingen gedaan die ik te kandidaats vindt ( stadsplan kopen, redelijk schilderen, en heel de gans opdracht)
en het is wel weer erg bekend als je als Mol bij zon metro opdracht , taxi lift krijgt en dan net op tijd binnenkomt zonder dat er iets te verdienen is.
Hanne: kan stiekum heel veel dingetjes niet of net te laat, die eigenlijk wel bij haar beroep horen ( toren bouwen, kleuren mengen) zit verder paar keer in prima positie om mol te zijn en is steeds bezig met groepsindeling. verder is het papier dat ze wegmoffelt gewoon vreemd
absoluut onmols:
- gilles bij de gansopdracht. deze had heel simpel kunnen mislukken
- hanne bij de kettingproef, ze had die vrijstelling niet moeten pakken
dus qua logica cathy for mol. voor mezelf hanne