natuurlijk zijn de looks van dit forum niet van de jaren '90.. Toen bestonden er nauwelijks fora, had het overgrote deel van Nederland nog helemaal geen internetaansluiting en bestond Wie is de mol nog nauwelijks (de eerste uitzending is van nov '99)
En juist dat WieisdeMol was de aanzet tot de oprichting van dit forum. De term 90'er jaren is dus lichtelijk overdreven.
Het plezierige van dit forum is dat het simpel werkt. Dat is al een paar keer genoemd, maar het werkt ook simpel voor degenen die de site inhoud geven. De mensen die belangeloos iedere week hun vrije tijd spenderen aan Realitynet. Die verslagen schrijven, iedere week screenshots maken, die de menu's maken, een chat met Art regelen, die zelfs in het verleden ieder jaar een fandag organiseerden. En dat zijn de erg actieve mensen zoals jij en ik.. Wel.. in ieder geval ik
Ook al genoemd is de financiële kant van het plaatje.. Deze site wordt namelijk niet gesponsord. Daarom kom je bv geen reclames tegen. Wel zo plezierig!
Natuurlijk kan het altijd beter.. maar wat mij opvalt is dat degenen die het beter willen liever een modus aanzetten dan daadwerkelijk iets bijdragen.