Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Wow, was even verbaasd dat ze zeiden van Issabel dat ze Bvba fout had, dit doet mij eerder denken dat ze hem net niet is? De makers helpen de mol toch, dan gaan ze zo'n geheim over de mol toch niet vrijgeven?
Iedere kijker heeft in aflevering 2 toch kunnen zien dat het PVBA moest zijn?Of heb je het over dat de mede-kandidaten het nu weten? Nou ja, ze was tijdens aflevering 2 niet zeker en heeft dat duidelijk aangegeven toch?
De manier waarop Issabel naar de camera keek toen Bruno haar vroeg waarom ze bij de muziekkenners zat..
Ik zou haar zo kunnen verdenken, maar omdat de montage het zo hard insinueert allemaal neig ik toch terug weg van haar.
De montage in de auto was ook al opvallend. "Behalve voor één van jullie" en dan die slowmotion van Issabel.Ik hoop dat ze er straks niet uit ligt..
Return December
Weer maar 2 opdrachten, maar ik vind het eigenlijk niet erg gezien die eerste opdracht. Uiteindelijk laat je een deel van de groep een opdracht doen en een ander deel van de groep een ander (zoals fietsen naar de kapel + penalty's trappen)
Mijn mol is weg
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
759 gasten en 0 vaste bezoekers