Wat bedoeld iedereen met 'respect' en 'knap' dat er nog niets is losgelaten, zwijgen is volgens mij heel makkelijk
Bovendien is er al best wat gelekt; Jochem, Imanuelle, Roos, Stijn (Kluun), Las Vegas... Dat we niets weten is wel een groot woord
can't wait
Noem je dit gelekt?
Ik noem dit aannames van molloten (waaronder ikzelf) van bepaalde kandidaten met een twitterstilte (wat tegenwoordig al niks meer betekent aangezien kandidaten gewoon door tweeten en facebooken) en Las Vegas? Dat is nog een grotere aanname dat de kandidaten. Van sommige kandidaten zijn we misschien stiekem in ons hoofd al vrij zeker ( Eigenlijk alleen van Roos, Jochem & Stijn) maar van het land nog verre van.
Wel vind ik het ook grappig dat mensen zeggen dat ze het dit jaar uitstellen terwijl we nu op 1 november zitten en vorig jaar de bekendmaking 12 november was en daarvoor ook 0 hints. Dus vorig jaar hebben we langer moeten wachten.
Ben het wel eens met dat het te lang duurt. Ik vind gewoon dat het bij het programma hoort, die voorperiode met gissen naar kandidaten, hints, een beetje voorwerk qua kandidaten. Het is leuk om te zien dat programma's ook graag kandidaten wilden onthullen. Dat de productie dit vorig jaar anders deed, viel goed omdat het een tof idee was. Maar ik zou vooral aanraden om de fans ook wat te geven door bijv hier en daar weer wat hints te geven die tot puzzelen kunnen lijden. Ik zie online op twitter en facebook dat veel mensen niet kunnen wachten dus voor mijn gevoel valt dit ook niet onder 'de die hard fans blij maken'...
I want names