Aaaaaaaaah, eindelijk was daar het verlossende woord ... of beter beeld.
Wat een heerlijke aflevering, geheel in lijn met de rest van het seizoen.
Toch helemaal niet verbaasd met deze Mol, het begon me de afgelopen al te dagen door een aantal afstreepdingetjes voor Cathy en Hanne en het zo goed als ontbreken daarvan van Gilles. Maar dat was te laat, dus zie dit vooral niet als een poging om te zeggen dat ik het toch juist had! Toen Gilles iets zei in de trant van 'Dat het nu alweer bijna voorbij is' was dat een eerste teken aan de wand deze aflevering en 'het laatste avondmaal' maakte het helemaal duidelijk. Al schrok ik ook van Hannes verhaal en reactie tijdens dat avondmaal. Misschien had ik iets liever gezien dat zij het was, maar wat een toffe molspeler was zij hoedanook. Jammer overigens dat ze ook niet won, ik denk dat ik het haar net iets meer gunde dan Cathy. Maar Cathy heeft het ongetwijfeld dik verdiend.
Ik kan nu al bijna weer niet wachten op volgende week, maar gelukkig kunnen we een hele week nog lekker speculeren over Gilles' molacties. Omdat ik me het hele seizoen (m.u.v. de eerste paar afleveringen) niet zo op Gilles als Mol geconcentreerd heb, valt er zeker nog veel te ontdekken :-)
Proficiat aan alle Gilles-verdenkers! Ik had 'm na aflevering 2 als topverdachte, maar vanaf aflevering 4 gooide Cathy bakken zand in mijn ogen. En die Hanne kon er later ook wat van :-)