Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Heinz zien zitten! Had het kennelijk goed naar zijn zin. Leuke aflevering weer, ditmaal met nog meer humor en goedmoedige spot.
Ik betwijfel of ik dat was want ik stond helemaal achterin. De prijswinnaars mochten bijna twee uur staan, stoeltjes waren voor vrienden en familie ("speciale gasten") en dat waren er meer dan ze op getekend hadden. Toch had ik het goed naar mijn zin en vond ik het ook een erg leuke aflevering.
Ja, op het scherm meende ik je rechtsboven achterin te zien. Of heb je een dubbelganger? Ik wilde een foto maken, maar de letters 'Live' stonden telkens voor jouw/je dubbelgangers hoofd.
Het was een erg leuke aflevering dit keer. Er werd goed de tijd genomen om rustig te praten en Chris vond ik ook beter.
Was ik inderdaad, heb het even teruggekeken. En vveerraak was ook mooi in beeld steeds. Het was een erg leuke aflevering dit keer. Er werd goed de tijd genomen om rustig te praten en Chris vond ik ook beter.
Moltalk was leuk! Vooral Ellie was erg grappig bezig met haar uitgebreide analyses. Nu ga ik terugkijken waar ik in beeld zat - ik heb er een beetje bij geprobeerd te lachen.
de nieuwe quiz is weer beschikbaar.iets met leeftijden van deelnemers optellen geloof ik.
Net de eerste paar minuten teruggekeken. Ellie Lust moet geen typetje worden, maar met of zonder haar vind ik wel een groot verschil. Wel jammer dat Taeke naar mijn idee weinig gezegd heeft.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
390 gasten en 4 vaste bezoekers