Poll

Wie is de afvaller?

Diederik
Jochem
Sanne
Thomas
niemand

Auteur Topic: Wie wordt de afvaller?  (gelezen 62428 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #100 Gepost op: 22-01-2017, 12:31:00 »
leeg maar niet inhoudsloos die post van Heinz ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline R. Kipling

  • Forumlid
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #101 Gepost op: 22-01-2017, 23:09:28 »
Ik gok op niemand, gezien de aflevering waar niemand naar huis moet moet komen. 
( Mocht er toch iemand naar huis moeten zou Sanne er wel eens uit kunnen liggen, gezien die op Immanuelle zit.)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #102 Gepost op: 23-01-2017, 00:10:43 »
Ik snap de argumenten dat er binnenkort een keer niemand uit moet... maar in een aflevering waarin er jokers gekocht kunnen worden? En een winnend bod van €2700 (door Imanuelle of Diederik). Dat moet toch haast wel om een gewone vrijstelling gaan? Dat mag ik hopen tenminste, anders wordt er wel héél zot met het potgeld omgesprongen.

Mijn gevoel zegt Jeroen.

Of het is Imanuelle. De twee laatste afvallers waren beide als eerste te zien in preview van de volgende week. Waarschijnlijk toeval, maar als dat doorzet is Imanuelle het volgende slachtoffer.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #103 Gepost op: 23-01-2017, 00:17:25 »
Ik snap de argumenten dat er binnenkort een keer niemand uit moet... maar in een aflevering waarin er jokers gekocht kunnen worden? En een winnend bod van €2700 (door Imanuelle of Diederik). Dat moet toch haast wel om een gewone vrijstelling gaan? Dat mag ik hopen tenminste, anders wordt er wel héél zot met het potgeld omgesprongen.

In seizoen 2015 kon Rik voor 1500 euro ook iedereen een vrijstelling geven en dat was de aflevering nadat hij 750 euro kon betalen voor 2 jokers.
In seizoen 2014 kon Susan voor 2000 euro een groepsvrijstelling kopen.

Ik denk niet dat de productie er van terug schrikt om de prijs van een groepsvrijstelling de hoogte in te jagen. Zeker nu de pot zo hoog staat, zal er wel wat aan gedaan worden om die terug omlaag te krijgen.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #104 Gepost op: 23-01-2017, 00:36:15 »
Ik snap de argumenten dat er binnenkort een keer niemand uit moet...

Ik ook, maar ik ben benieuwd naar de argumentatie van degenen die voor deze optie in de poll gekozen hebben. De optie 'niemand' torent qua stemmen momenteel veel hoger uit boven de rest van de opties dan voorafgaand aan vorige afleveringen (toen 'niemand' zelfs bij lange niet op '1' stond) en ik zou graag weten waarom dat is. Er zijn in het verleden ook afleveringen geweest waarin de aflevering zonder afvaller pas net voor de finale kwam (al was die eerlijk toegegeven meestal toen er nog relatief veel kandidaten in het spel zaten) .
« Laatst bewerkt op: 23-01-2017, 01:10:08 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #105 Gepost op: 26-01-2017, 22:20:12 »
Okee, ik denk dat ik het uitgevogeld heb. Komende zaterdag kan ik mijn hypothese testen. Ik ben niet van alle punten even zeker, dus ik ga de eerstvolgende uitzending zien hoe gruwelijk ik er misschien naast zit.

De afvaller
[1] Wordt rond minuut 55 aangekondigd.
[2] Art gebruikt het woord 'rood' of 'roos' (of een woord dat die letters bevat) als de afvaller in beeld komt.
[3] De afvaller maakt een zenuwachtige beweging.
[4] De afvaller zit links voor Jeroen. Of beiden zitten uiterst links (links was een hint in de papermill).

In aflevering 1 is Vincent op minuut 55 in beeld.
Art gebruikt het woord 'rood'.
Vincent maakt een zenuwachtige grimas.
Vincent zit links voor Jeroen.

In aflevering 2 is Yvonne op minuut 55 in beeld.
Art gebruikt het woord 'troost'.
Yvonne slaat haar hand voor haar mond.
Yvonne zit links voor Jeroen.

In aflevering 3 is Roos op minuut 55 in beeld (het meest prominent in elk geval, maar hier valt over te twisten)
Art gebruikt het woord 'rood'.
Roos werpt zenuwachtig het ene been over het andere.
Roos zit voor Jeroen, beiden zitten uiterst links.

De afvaller van volgende week
Wordt aangekondigd door Art met de woorden "naar huis".

In aflevering 1 zegt Art 'naar huis' op tijdstip 50:04. Yvonne komt in beeld; zij gaat in aflevering 2 naar huis.
In aflevering 2 zegt Art 'naar huis' op tijdstip 50:44. Thomas komt in beeld; hij gaat niet naar huis, want hij zit niet links voor/uiterst links met Jeroen. Art zegt nogmaals 'naar huis' op tijdstip 54:50. Roos en (iets minder prominent) Jeroen komen in beeld; Roos gaat in aflevering 3 naar huis. Jeroen niet, die is immers de mol.
In aflevering 3 zegt Art 'naar huis' op tijdstip 51:57. Sigrid komt in beeld; zij gaat in aflevering 4 naar huis.

Mijn voorspelling voor zaterdag is dus: Sigrid valt af. Tijdens de executie zit ze links voor Jeroen, of beiden zitten uiterst links.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #106 Gepost op: 26-01-2017, 22:28:27 »
Ik weet nog niet of de positie ten opzichte van Jeroen een rol speelt, maar verder vindt ik deze theorie wel goed gevonden.  ::oink::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #107 Gepost op: 26-01-2017, 22:30:35 »
Ja, die positie is wankel. Hij is mijn wensmol, maar Thomas zit tijdens de executie steeds naast hem en kan dus ook zeker de mol zijn. Bovendien viel hij niet af toen Art 'naar huis' zei in aflevering 2. Ik heb echter meerdere hints voor het links-thema voorbij zien komen, dus daar hou ik me vooralsnog aan vast. Ook kwamen Jeroen en Roos vrijwel even prominent in beeld in aflevering 2, toen Art 'naar huis' zei. Toch was Roos degene die eruit ging. Ik blijf nog even in mijn tunnel en laat Thomas op nummer 2 staan. Als Thomas in een van de volgende afleveringen vóór Jeroen komt te zitten, of juist andersom, moet degene die vooraan zit zich ernstige zorgen maken.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2017, 22:49:06 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #108 Gepost op: 26-01-2017, 22:52:55 »
Als Thomas in een van de volgende afleveringen vóór Jeroen komt te zitten, of juist andersom, moet degene die vooraan zit zich ernstige zorgen maken.

Dus we gaan ergens de komende weken vechtende kandidaten zien die niet op een bepaalde plek willen zitten omdat ze dan afvallen?

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #109 Gepost op: 26-01-2017, 23:01:22 »
::rofl:: Ik dacht eigenlijk aan een stoelendans terwijl ze naar 'A Little Less Conversation' luisteren.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2017, 23:09:32 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #110 Gepost op: 27-01-2017, 16:21:51 »
Sigrid heeft "anderhalve roman geschreven." Einde verhaal!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #111 Gepost op: 29-01-2017, 09:20:27 »
Diederik    - 3 (2.7%)
Imanuelle    - 7 (6.3%)
Jeroen    - 10 (8.9%)
Jochem    - 8 (7.1%)
Sanne    - 2 (1.8%)
Sigrid    - 24 (21.4%)
Thomas    - 5 (4.5%)
niemand    - 53 (47.3%)

24 mensen wisten dit
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #112 Gepost op: 29-01-2017, 11:07:54 »
Er gaan er "meer dan normaal" door. Dus niemand valt af.
« Laatst bewerkt op: 29-01-2017, 12:04:24 door Avogadro »

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #113 Gepost op: 31-01-2017, 13:23:27 »
Diederik    - 3 (2.7%)
Imanuelle    - 7 (6.3%)
Jeroen    - 10 (8.9%)
Jochem    - 8 (7.1%)
Sanne    - 2 (1.8%)
Sigrid    - 24 (21.4%)
Thomas    - 5 (4.5%)
niemand    - 53 (47.3%)

24 mensen wisten dit

Ik wist het niet maar gokte het wel goed ;).

Ik vind die theorie van Avogrado wel mooi, waarschijnlijk ga ik deze week voor niemand ::).
« Laatst bewerkt op: 31-01-2017, 13:26:01 door Lonneke14 »

Offline Neeelz

  • Forumlid
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #114 Gepost op: 1-02-2017, 15:06:46 »
Volgens de theorie van Blip zou Imanuelle komende week moeten afvallen: zij komt twee tellen na het 'naar huis' in beeld. Ik weet op wie  ik in ieder geval geen punten inzet, komende week!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #115 Gepost op: 4-02-2017, 15:53:21 »
Ik denk Diederik.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #116 Gepost op: 4-02-2017, 16:27:43 »
Ik denk Diederik.

Ik ook......

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #117 Gepost op: 4-02-2017, 17:50:27 »
Niemand of imanuelle

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #118 Gepost op: 4-02-2017, 18:13:31 »
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #119 Gepost op: 4-02-2017, 18:16:16 »
Waarom?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)