Poll

Wie is de afvaller?

Diederik
Jochem
Sanne
Thomas
niemand

Auteur Topic: Wie wordt de afvaller?  (gelezen 62399 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #160 Gepost op: 12-02-2017, 11:33:52 »
Imanuelle gaat vol op Diederik die niet de Mol is.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #161 Gepost op: 12-02-2017, 14:20:52 »
twijfel tussen Ima en Jochem... Lastig

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #162 Gepost op: 12-02-2017, 14:31:41 »
Ik denk Jochem. Ik hoop dat Ima zo slim is om te zien dat met groene schermen voor Sanne en Thomas, Diederik de mol niet kan zijn...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #163 Gepost op: 12-02-2017, 14:39:03 »
Ik denk Jochem. Ik hoop dat Ima zo slim is om te zien dat met groene schermen voor Sanne en Thomas, Diederik de mol niet kan zijn...

Tenzij ze denkt dat Sanne en Thomas ook op Diederik zitten. En als Jochem later aan zijn bondgenoot gaat vertellen dat hij gespreid heeft, kan ze indenken dat eigenlijk Jochem het rode scherm had moeten krijgen.
Ik zie vanuit Ima's perspectief nog geen sluitend bewijs dat Diederik de mol niet kan zijn.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #164 Gepost op: 12-02-2017, 18:42:33 »
Toch maar Ima. Jochem heeft nog een joker dacht ik

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #165 Gepost op: 12-02-2017, 18:44:16 »
Toch maar Ima. Jochem heeft nog een joker dacht ik
Al geeft hij wel in het voorstukje van de komende aflevering aan dat hij gestolen zou zijn...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #166 Gepost op: 12-02-2017, 18:48:05 »
Jochem of Diederik. De joker van Jochem wordt volgende week gestolen en Ima haalt uit het feit dat er geen rood scherm is getoond en zij vol op Diederik heeft ingezet zonder te spreiden, de kans dat haar scherm rood zou zijn geweest groot is en Diederik dus niet de Mol is. Dan gaat ze kijken hoe het kan dat ze dan toch zo vaak groen heeft gehad, met als conclusie dat haar antwoorden het meest overeenkomen met Thomas. ::jaja::

OF Ima is de Mol.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #167 Gepost op: 12-02-2017, 18:52:53 »
Jochem of Diederik. De joker van Jochem wordt volgende week gestolen en Ima haalt uit het feit dat er geen rood scherm is getoond en zij vol op Diederik heeft ingezet zonder te spreiden, de kans dat haar scherm rood zou zijn geweest groot is en Diederik dus niet de Mol is. Dan gaat ze kijken hoe het kan dat ze dan toch zo vaak groen heeft gehad, met als conclusie dat haar antwoorden het meest overeenkomen met Thomas. ::jaja::

OF Ima is de Mol.

Tenzij Jochem aan Ima opbiecht dat hij heeft gespreid. Dan kan Ima denken dat eigenlijk Jochem rood had moeten krijgen en dat Thomas en Sanne ook vol op Diederik zijn gegaan.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #168 Gepost op: 12-02-2017, 18:56:18 »
Tenzij Jochem aan Ima opbiecht dat hij heeft gespreid. Dan kan Ima denken dat eigenlijk Jochem rood had moeten krijgen en dat Thomas en Sanne ook vol op Diederik zijn gegaan.

Het was ook meer wishful thinking, ik hoop gewoon dat Ima er niet uit gaat. :) Hoewel het natuurlijk wel zou kunnen. Aangezien zij de enige is die zeker wist dat ze haar scherm niet te zien zou krijgen, kon zij de meeste risico lopen met haar test. Anders viel er voor haar niks uit te halen daar..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #169 Gepost op: 12-02-2017, 18:59:51 »
Oh maar ik geloof ook dat Diederik eigenlijk rood had moeten krijgen. De antwoordden van Ima en Jochem zullen meer met Thomas overeenkomen dan die van Diederik met Sanne.
Ik denk dat volgende week, mochten de verdenkingen nog steeds zo liggen, Diederik eruit zal vliegen. Best kans dat dan het kwartje gaat vallen bij Ima.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Mickvanh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #170 Gepost op: 12-02-2017, 19:14:12 »
Oh maar ik geloof ook dat Diederik eigenlijk rood had moeten krijgen. De antwoordden van Ima en Jochem zullen meer met Thomas overeenkomen dan die van Diederik met Sanne.
Ik denk dat volgende week, mochten de verdenkingen nog steeds zo liggen, Diederik eruit zal vliegen. Best kans dat dan het kwartje gaat vallen bij Ima.

Dit idee heb ik ook, Thomas is ook mijn Mol en die zal sneller antwoorden in overeenkomst hebben met Diederik dan Sanne.

Ik denk echter dat, mocht Diederik niet snel bij zinnen komen, Imanuelle van de schok zelfs zal gaan twijfelen over Jochem en dat ze uiteindelijk uit wanhoop zelfs hem gaat verdenken. Kan er natuurlijk naast zitten..
"Het leven moet als een feestelijk en hartstochtelijk spel zijn dat gespeeld zou moeten worden met oude en nieuwe vrienden"  - Frédérique Huydts

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #171 Gepost op: 13-02-2017, 08:21:55 »
Dit idee heb ik ook, Thomas is ook mijn Mol en die zal sneller antwoorden in overeenkomst hebben met Diederik dan Sanne.

Ik denk echter dat, mocht Diederik niet snel bij zinnen komen, Imanuelle van de schok zelfs zal gaan twijfelen over Jochem en dat ze uiteindelijk uit wanhoop zelfs hem gaat verdenken. Kan er natuurlijk naast zitten..

Ik vraag het me af, want Sanne is de laatste tijd wel veel bij Thomas te vinden. Dus als je je vragen op Sanne invult dan neem je eigenlijk ook een deel Thomas mee

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #172 Gepost op: 13-02-2017, 08:49:33 »
Ik vraag het me af, want Sanne is de laatste tijd wel veel bij Thomas te vinden. Dus als je je vragen op Sanne invult dan neem je eigenlijk ook een deel Thomas mee

dus thomas zorgt er zelf voor dat Diederik naar de finale gaat?   ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #173 Gepost op: 13-02-2017, 08:55:18 »
Ik snap je vraag niet. Sanne is steeds bij Thomas in de buurt, dat doet Sanne dus en niet Thomas

Offline Ric

  • Forumlid
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #174 Gepost op: 13-02-2017, 13:17:16 »
Krijgen we volgende week twee afvallers? Degene die normaal deze week had moeten afvallen + de afvaller van volgende week?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #175 Gepost op: 13-02-2017, 13:37:06 »
Krijgen we volgende week twee afvallers? Degene die normaal deze week had moeten afvallen + de afvaller van volgende week?


Nee, want dat zouden er daarna twee afleveringen met maar drie mensen moeten komen. Dat is zeer onwaarschijnlijk.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #176 Gepost op: 13-02-2017, 14:28:27 »
Volgens het 'naar huis'-principe zou Imanuelle volgende week af moeten vallen, maar in aflevering 5 lijken de makers het wat lastiger te hebben gemaakt om meteen conclusies aan 'naar huis' te verbinden. Heb nog geen tijd gehad om de aflevering terug te kijken voor extra clues. Bij Jeroen was tijdens zijn test in aflevering 4 immers heel kort een rood gordijn te zien (het doek viel) en in aflevering 5 zagen we direct na een van zijn biechten een knalrode rodeoposter en hoorden we een onheilspellend muziekje.

Jeroen én Sanne waren echter tegelijk in beeld toen Art zijn laatste 'naar huis' van aflevering 3 uitsprak, dus alleen op basis van 'naar huis' konden we toen niet direct conclusies trekken. Voor hetzelfde geld vliegt Sanne er alsnog uit a.g.v. een soort uitgestelde 'naar huis'. Of degene bij wie volgende week 'naar huis' wordt gezegd, net als bij Jeroen.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #177 Gepost op: 13-02-2017, 14:33:57 »
Volgens het 'naar huis'-principe zou Imanuelle volgende week af moeten vallen, maar in aflevering 5 lijken de makers het wat lastiger te hebben gemaakt om meteen conclusies aan 'naar huis' te verbinden. Heb nog geen tijd gehad om de aflevering terug te kijken voor extra clues. Bij Jeroen was tijdens zijn test in aflevering 4 immers heel kort een rood gordijn te zien (het doek viel) en in aflevering 5 zagen we direct na een van zijn biechten een knalrode rodeoposter en hoorden we een onheilspellend muziekje.

Jeroen én Sanne waren echter tegelijk in beeld toen Art zijn laatste 'naar huis' van aflevering 3 uitsprak, dus alleen op basis van 'naar huis' konden we toen niet direct conclusies trekken. Voor hetzelfde geld vliegt Sanne er alsnog uit a.g.v. een soort uitgestelde 'naar huis'. Of degene bij wie volgende week 'naar huis' wordt gezegd, net als bij Jeroen.
Iets dat pas klopt als er zoveel mitsen en maren op van toepassing zijn lijkt mij geen principe meer. Ik ben bang dat het toeval geweest is.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2017, 14:50:48 door molecula »

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #178 Gepost op: 13-02-2017, 14:45:59 »
Zou best kunnen. Of een principe waarvan ze wisten dat ze het niet 8 afleveringen op dezelfde manier konden doen, omdat het anders teveel zou opvallen. Let wel, tot nu toe is iedere keer degene die in de voorgaande aflevering in beeld was bij de door Art als laatste uitgesproken 'naar huis' afgevallen. Lijkt me erg sterk dat dat toeval is, vooralsnog lijken ze het alleen wat ingewikkelder te hebben gemaakt. Maar wellicht heb je gelijk en was het inderdaad puur toeval.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #179 Gepost op: 15-02-2017, 17:13:54 »
Oef... velen denken Ima

(waaronder ikzelf)

Ik heb namelijk zo'n vermoeden dat ze Thomas niet verdenkt omdat ze hem zijn scherm liet zien. Ze ziet hem dus als rivaal en niet als mol.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2017, 17:43:44 door FS »