Poll

Wie is de afvaller?

Diederik
Jochem
Sanne
Thomas
niemand

Auteur Topic: Wie wordt de afvaller?  (gelezen 62392 keer)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #220 Gepost op: 20-02-2017, 05:50:01 »
Vlak voor de laatste test zien we in een paar seconden tijd de onderstaande sfeershots, in deze volgorde:

[1] Twee mensen die aan het suppen zijn. SUP staat voor Stand Up Paddling. Stand Up = cabaret. Sanne door naar de finale?
[2] Een fietsende vader met drie kinderen. Jochem heeft drie zoons. Jochem door naar de finale?
[3] Een jongen met een pet achterstevoren, naast een stel eendjes op een muur. We hebben Thomas regelmatig met zijn pet achterstevoren gezien en twee eendjes en eentjes zijn al vaak aan hem gekoppeld. Op de voorgrond balanceert een man op een rood koord.
[4] De man op het rode koord heeft een baard, net als Diederik, en roodverbrande schouders. We hebben kunnen zien dat Diederik ook snel verbrandt en zijn sterrenbeeld is kreeft (rood!). De man draait zich op het koord om en we zien dat hij een hond bij zich heeft. Diederik heeft ook een hond. Diederik balanceert op een rood koord en valt eraf, vlak voor de finale?



Op basis van creatieve interpretatie ga ik voor Diederik als afvaller.  ;D

Ik heb Jochem ingevuld maar verwacht nu eigenlijk Diederik. Mooi gevonden!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #221 Gepost op: 20-02-2017, 08:22:03 »
Dat zou dan voor het eerst zijn dat ze met figuranten werken. ::rofl::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #222 Gepost op: 20-02-2017, 08:51:10 »
Dat zou dan voor het eerst zijn dat ze met figuranten werken. ::rofl::

Nee hoor, Toprak was al een keer figurant. En vergeet de tweelingzus van Ellie Lust niet.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #223 Gepost op: 20-02-2017, 08:53:08 »
Nee hoor, Toprak was al een keer figurant. En vergeet de tweelingzus van Ellie Lust niet.

En het stel van de volgorde-opdracht uit serie 8, alle mensen van het levend memory uit serie 11, etcetera. Maar je begrijpt vast wat ik bedoel. ;)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #224 Gepost op: 20-02-2017, 09:05:21 »
Tuurlijk. Het is nog vroeg, dus was een beetje melig  :-X

Enfin, terug on topic:
Ik hoop ergens dat Jochem gaat afvallen. En het lijkt me ook niet onmogelijk. Hij zou namelijk dezelfde conclusie kunnen trekken als Ima: "Iedereen zit op Diederik". Het feit dat Ima er uit is kan dit Jochem dieper de tunnel in duwen. Hij zal nu eerder denken dat Sanne en Thomas geduchte concurrenten zijn die mee weten over Diederik dan hij en Ima. Vooral Thomas, omdat hij kamergenoot is van Diederik.
Hij zou een bondje met Sanne kunnen aangaan. Misschien van haar vernemen dat zij ook deels op Thomas zit. Dat kan Jochem tot andere gedachten brengen. Maar waarom zou Sanne dit verklappen? Tegenovergestelde kan namelijk ook gebeuren dat Sanne merkt dat de anderen op Diederik zitten. Misschien dat zij met de volgende test ook maar volop op Diederik gaat, met als risico om af te vallen.
Het is vooral belangrijk wie de volgende aflevering met wie in een subgroepje zit. Laatste aflevering was met de luchtballonnenopdracht duidelijk:
Verdachte Diederik zat in luchtballon en mol Thomas in de auto. Bij de testvragen zal dit zeker verschil hebben gemaakt. Diederik die Sanne verdenkt vult daardoor per ongeluk een vraag goed in op Thomas. Dit gold niet voor Ima en Jochem. Zij kozen dan: de mol zat in de luchtballon.
Als volgende week Sanne weer Thomas gaat stalken in een subgroepjesopdracht, dan heeft Diederik weer de voordeel op Sanne (zelfde groep als de mol). Een voordeel t.o.v. Jochem.

Het is afhankelijk van de groepsverdelingen volgende week, Jochem is nog niet veilig voor de finale. En uiteraard kan een vrijstelling roet gooien in bovenstaande speculatie.

Edit: Waarom ik HOOP dat hij afvalt.... Ik vind Jochem een prima kandidaat. Maar hij heeft een beetje teveel genepmolt. Met name Sanne, maar ook Diederik waren een stuk fanatieker in het doen slagen van de opdrachten. Daarom vind ik dat zij de finale eerder verdienen. En dat Sanne maar moge winnen.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2017, 09:07:23 door Niuno »
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #225 Gepost op: 20-02-2017, 17:33:06 »
wensafvaller: Jochem

vreesafvaller: Diederik

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #226 Gepost op: 20-02-2017, 17:38:13 »
Ik hoop zo dat Thomas niet afvalt voor al die molloten die zo de hoop op hem gevestigd hebben... maar hij is niet de Mol!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #227 Gepost op: 20-02-2017, 18:04:13 »
wensafvaller: Thomas

vreesafvaller: Diederik

Maar ik heb gestemd op geen afvaller...
Ich bin ein Bärliner!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #228 Gepost op: 20-02-2017, 18:21:52 »


Maar ik heb gestemd op geen afvaller...


Zou weer eens heel goed kunnen. Was dat vorig jaar ook zo? Ben het ff kwijt

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #229 Gepost op: 20-02-2017, 19:23:59 »
Vlak voor de laatste test zien we in een paar seconden tijd de onderstaande sfeershots, in deze volgorde:

[1] Twee mensen die aan het suppen zijn. SUP staat voor Stand Up Paddling. Stand Up = cabaret. Sanne door naar de finale?
[2] Een fietsende vader met drie kinderen. Jochem heeft drie zoons. Jochem door naar de finale?
[3] Een jongen met een pet achterstevoren, naast een stel eendjes op een muur. We hebben Thomas regelmatig met zijn pet achterstevoren gezien en twee eendjes en eentjes zijn al vaak aan hem gekoppeld. Op de voorgrond balanceert een man op een rood koord.
[4] De man op het rode koord heeft een baard, net als Diederik, en roodverbrande schouders. We hebben kunnen zien dat Diederik ook snel verbrandt en zijn sterrenbeeld is kreeft (rood!). De man draait zich op het koord om en we zien dat hij een hond bij zich heeft. Diederik heeft ook een hond. Diederik balanceert op een rood koord en valt eraf, vlak voor de finale?

Op basis van creatieve interpretatie ga ik voor Diederik als afvaller.  ;D

Mooie vondst, maar het zou ook nog kunnen dat de suppers, fietsers en skateboarder van hun respectievelijke transportmiddelen afvallen, dan wel erop wankelen of er zelf vanaf stappen, en dat de acrobaat op het slappe, al dan niet rode koord zich toch nog even staande houdt.

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #230 Gepost op: 20-02-2017, 20:05:30 »
In de vooruitblik zien we verscholen in het gras Thomas, Sanne, Jochem en een haas. Diederik het haasje en dus de volgende afvaller?

Deze vond ik heel leuk maar het haasje is voorgoed uit beeld, helaas... ???
« Laatst bewerkt op: 23-02-2017, 15:04:24 door Shenzi26 »

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #231 Gepost op: 20-02-2017, 20:15:27 »
Het zou ook maar zo Sanne kunnen zijn die eruit vliegt. Ze begint haar testbiecht met: "Ik ben er bijna uit..."

Maar dat zou niet stroken met de 'naar huis'-theorie, die tot nu toe steeds geklopt heeft. Ik hou het vooralsnog op Diederik. Vooral omdat Thomas zegt dat hij op Sanne en Jochem zit. Dat zou erop kunnen wijzen dat zij de finalisten zijn.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #232 Gepost op: 25-02-2017, 17:31:11 »
ik hou het op Jochem.

(maar vrees Died)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #233 Gepost op: 25-02-2017, 18:19:37 »
Heb deze keer gegokt op niemand.
Het is al eerder voorgekomen dat er met 4 naar de 9e afl is gegaan en dat op ongeveer de helft van die afl. een tussentest werd gedaan zodat aan het eind van die afl. er alsnog 3 over bleven om naar de finale te gaan.
Er zijn weinig (of geen zwarte) vrijstellingen te verdienen geweest, het zou best kunnen dat vanavond daar de laatste mogelijkheid voor is. En die vrijstelling zou alleen zin hebben als die meegenomen kan worden naar afl. 9.
We zullen zien.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #234 Gepost op: 25-02-2017, 19:14:22 »
Ik denk Jochem. Ik hoop natuurlijk Thomas  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #235 Gepost op: 25-02-2017, 21:27:52 »
Nouja, stomme executie.

Maar goed, Diederik dus

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #236 Gepost op: 25-02-2017, 21:32:50 »
Wat irritant dit
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #237 Gepost op: 25-02-2017, 21:33:39 »
Zeg dat

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #238 Gepost op: 25-02-2017, 21:34:40 »
Diederik    - 79 (64.8%)
Jochem    - 32 (26.2%)
Sanne    - 4 (3.3%)
Thomas    - 4 (3.3%)
niemand    - 3 (2.5%)

 3 mensen voorspelden dit
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #239 Gepost op: 25-02-2017, 22:13:09 »
Diederik, overduidelijk...
🜃