Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Net binnengekregen. Ze weten dus ook dat ik goed zat! Spijtig voor mijn eergevoel. Dan moeten de scores wel heel erg hoog liggen. Of gewoon blind op 1 persoon gegaan de 3000 geselecteerden.Iemand zin om toch nog te gaan? Dit is jullie kans. Je kan er nog steeds bij zijn.
Het zijn maar 300 geselcteerden hoor.en het is voor de 300 geselecteerden met de meeste punten over.(dus degene die het best gespreid hebben/gegokt hebben op de 3 finalisten).Dit zegt niks over een mogelijke mol volgens mij.Ik heb vb. al 2 FB-vrienden die het maximum aantal punten hebben.
Klik hier en koop je tickets. Waar kan ik dat doen?
Hier
Nu zien hoe ik goedkoop in Antwerpen geraak
Dezelfde avond terug met de trein is geen optie dus ik ga waarschijnlijk een auto huren. Kaartjes zijn in ieder geval binnen.
Ik heb die mail vandaag ook binnen gekregen. En dat terwijl ik dit jaar geen eens punten heb ingezet.
Ik ben erbij
Waar zitten jullie ergens? Allemaal dezelfde rij, kwestie van te kijken of daar nog iets beschikbaar is, want het gaat precies snel. Dat is het hatelijke aan deze bioscoop, geen vrije plaatsen.
Voor elke finalist 1000 toch, die krijgen een vragenlijst en dan gebeurt er nog een schifting tot 170 spelers hun alledrie.En het zegt inderdaad niks, bedoelde het met een knipoog.
https://www.facebook.com/studiobrussel/videos/10155857232888056/
Info voor de Nederlanders: Linde Merckpoel (presenteert bij Studio Brussel) is de partner/vriendin van Gilles De Coster.
Rijden er toevallig mensen met de auto terug naar Nederland en mij kunnen meevoeren tot Roosendaal of Breda? De treinverbinding is niet zo best meer op dat tijdstip
Ik zit op rij 22, zetel 16. Helemaal achteraan vind ik toch het fijnste. En het gaat idd snel, liever naar achteren en beetje in het midden. Dan strak vooraan en aan de zijkanten.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
758 gasten en 4 vaste bezoekers