Jullie beschrijven precies de reden dat ik toch nog ben komen piepen op het forum. Ik miste deze extra dimensie. Het kan zomaar eens gedaan zijn! Dit programma is slopend om te maken, zeker in dit tempo ... maar ik heb een hoopgevend bericht gelezen dat ze eraan denken om er een jaarlijks programma van te maken, wat al fantastisch zou zijn als het klopt. Van mij mogen er nog wel een paar nieuwe mollen gecreëerd worden. Stiekem hopen we allemaal dat het nooit stopt. Maar het is maar een kwestie van, hoe lang willen die nieuwe makers dit maken. Ik hoop alleszins lang genoeg.
Volgens mij ben ik nog in de running ben voor de live finale, heb altijd mijn punten ingezet op Annelies, Eline en Davey met een miniem puntenverlies door Sam & Marzena. Misschien wel net iets te laat de volledige 100 op Annelies. Maar nu Eline in de finale zit heb ik weer hoop, want haar punten en die van Davey tellen nu gewoon mee. Ik kan me wel een beetje voor mijn hoofd slaan, als er twee personen waren waar ik meteen 100 voor had ingezet waren het Annelies en Eline, heb het zelfs hardop verkondigd na de eerste aflevering. Maar door Bruno vorig jaar heb ik het dit jaar iets voorzichtiger aangepakt. De reis ga ik er niet mee winnen alleszins.
Ik ben al de hele dag stand-by, moest ik toch nog een vragenlijst ontvangen. De vorige mails kwamen binnen rond half vijf heb ik gelezen. Mijn heel dossier met intel over Annelies ligt al klaar.
Dit keer zou ik het best wel terecht vinden als ik mocht gaan, punten op de drie finalisten en mogelijk mijn meeste punten op de Mol. Dat is er gewoon los op.
Duim vashou almal!