Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Ken ik haar ook van het Belgische glazen huis?En van "De Madammen?" Betonmol?
Ik vroeg me ineens af: in België spreken ze voornamelijk Nederlands (of ja, Vlaams dan) en Frans (tja, en Duits maar dat is maar een relatief klein gedeelte) dus ik vroeg me af in hoeverre tv dit weerspiegelt. Zijn er aparte Vlaams/Frans-sprekende zenders in België ofwat? Of word het altijd ondertiteld (in het Nederlands als er Frans gesproken word en vice versa) kennelijk niet wat ik zag geen Franse ondertitelingen in de Mol bijv. Arme Frans-sprekende mensen die eventueel geen Nederlands spreken en dus de Mol niet kunnen volgen, maar ik was al blij dat er geen Frans sprekende kandidaat in de Mol zat.
Bedankt voor het antwoord! Dan hoop ik maar niet dat de Franse zender het ooit overneemt.
Mijn tickets zijn binnen!! Maandag is zo dichtbij en zo ver weg, ik kan niet wachten
Hoeveel plaatsen zijn er dan voor de betalende 'kijker'? 1 zaal?
Ik mag in de Annelies zaal zitten ook al is ze stiekem niet mijn hoofdverdachte.
Ik zit in de Annelieszaal. Een vriend van mij die ook vanaf aflevering 1 vol op Annelies had ingezet en 20/20 had op de vragenlijst zat te veel naast het eindbedrag en mag niet mee
Waarom staat er op mijn e-ticket dat het voor 2 personen is?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
782 gasten en 2 vaste bezoekers