Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 1  (gelezen 18134 keer)

Offline spechteke

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #20 Gepost op: 6-02-2017, 22:09:26 »
Hans ::bravo::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 6-02-2017, 22:09:33 »
OMG wat een mega clifhanger weer zoals in het vorige seizoen!.!!  ::oink::

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #22 Gepost op: 6-02-2017, 22:30:15 »
die foto ::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 6-02-2017, 22:31:29 »
OMG wat een mega clifhanger weer zoals in het vorige seizoen!.!!  ::oink::

Ik vind deze nog beter. Die arrividerci Hans krijgt nu plots weer een hele andere invulling.

Offline Star

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 6-02-2017, 22:33:52 »
Ik vind het geweldig dat Hans terug is ::bravo::

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #25 Gepost op: 6-02-2017, 22:47:14 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 6-02-2017, 23:32:33 »
Ik ga het eerst hier vragen voor ik weer een onnodig topic open:

Komen er ook topics met polls voor 'Wie is de Mol?', 'Wie is de afvaller?' en 'Wie is de Mol niet'?

Offline Kaaasje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #27 Gepost op: 6-02-2017, 23:44:27 »

deze dus : 
Jaa geweldig!  ;D

En de kandidaten krijgen die foto ook te zien de volgende aflevering.

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 6-02-2017, 23:53:09 »
Wauw, wat een geweldige eerste aflevering  ::bravo::
Genoeg om over na te denken komende week...

Schrok echt toen er aan het einde opeens dat shot kwam met Hans in de auto. Dit belooft weer veel goeds, dit seizoen.

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 6-02-2017, 23:53:25 »
Ook fantastisch dat er al 8000 euro in de pot zit. Even veel als in WIDM na 4 afleveringen.

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #30 Gepost op: 6-02-2017, 23:53:55 »
Ik heb het slot van de aflevering niet kunnen zien. Na ca. 50 minuten van het herbekijkfilmpje kwam er uit het niets een commercial, daarna exact dezelfde commercial, daarna exact dezelfde commercial, daarna exact... etc., etc., etc.

Heel irritant >:(
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Kaaasje

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 6-02-2017, 23:56:51 »
Ik heb het slot van de aflevering niet kunnen zien. Na ca. 50 minuten van het herbekijkfilmpje kwam er uit het niets een commercial, daarna exact dezelfde commercial, daarna exact dezelfde commercial, daarna exact... etc., etc., etc.

Heel irritant >:(
ik had dit na ongeveer een kwartier. Bij mij kwam er dan heel even tussen dezelfde commercial door de play knop in beeld. Op drukken en dan kon je weer verder kijken!

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #32 Gepost op: 6-02-2017, 23:57:09 »
Dit was gewoon een van de beste afleveringen ooit!

Ik ben volledig gedesillusioneerd nu...  ::oink::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #33 Gepost op: 7-02-2017, 00:04:59 »
Dit was zo'n f-ing goeie aflevering ::love:: Ze doen het dit seizoen gewoon weer!

De opdrachten waren allemaal geweldig, er zat zoveel spanning in, en opnieuw een hele gave plottwist! #fanboy ::hyper::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bob De Mol

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 7-02-2017, 00:06:07 »
Man, wat een mindfuck!
De opdrachten waren misschien niet supersterk voor de Mol, maar de aflevering zelf?  ::joehoe:: ::bravo::

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 7-02-2017, 00:08:45 »
Man, wat een mindfuck!
De opdrachten waren misschien niet supersterk voor de Mol, maar de aflevering zelf?  ::joehoe:: ::bravo::

De Mol ging dan ook niet mee de eerste aflevering. Die is pas na de executie boven de grond gekomen. ;)

Offline Bob De Mol

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 7-02-2017, 00:15:11 »
De Mol ging dan ook niet mee de eerste aflevering. Die is pas na de executie boven de grond gekomen. ;)
Zou kunnen... En zou wel geniaal zijn: er is maar op één moment écht geld uit de pot gejaagd: voor het vliegtuig. Maar dat weet de Mol ook, dus... mindfuck! Dit brengt inderdaad wel een extra laag aan.

Ik bedoelde eigenlijk met m'n vorige post dat ik toch wat gelaagdheid in de opdrachten zelf miste. Uitgezonderd van de eerste waren ze niet zo super interessant. Ze waren zeker niet van bananenboot-kwaliteit, maar ook zeker niet van pizzakoerier-kwaliteit.

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 7-02-2017, 00:18:01 »
Zou kunnen... En zou wel geniaal zijn: er is maar op één moment écht geld uit de pot gejaagd: voor het vliegtuig. Maar dat weet de Mol ook, dus... mindfuck! Dit brengt inderdaad wel een extra laag aan.

Ik bedoelde eigenlijk met m'n vorige post dat ik toch wat gelaagdheid in de opdrachten zelf miste. Uitgezonderd van de eerste waren ze niet zo super interessant. Ze waren zeker niet van bananenboot-kwaliteit, maar ook zeker niet van pizzakoerier-kwaliteit.

Gelaagd waren de opdrachten niet, maar dit waren 2 opdrachten waar de Mol effectief moeite moest doen om de opdracht te laten mislukken. De Mol zat in een duo en had dus niet zoveel invloed als we gewoon zijn in WIDM.

Offline Marisa

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 7-02-2017, 00:20:52 »
Een prachtstart.

Ik zit er net als vorig jaar meteen weer helemaal in.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 7-02-2017, 00:28:07 »
Ook fantastisch dat er al 8000 euro in de pot zit. Even veel als in WIDM na 4 afleveringen.

Dat riep ik ook uit tegen mijn scherm  ;D De Vlaamse productie is niet zo angsthazerig om zoals vroeger gewoon een serieus bedrag tegenover opdrachten te zetten die gehaald worden. Zoals we gewend waren in WIDM 1 t/m 4. WIDM is daar tegenwoordig toch echt minder scheutig in. Fantastisch des Mols begin in de hangar. Leuk ook dat Hans die foto photobombt. Minder leuk dat Jess er al uit ligt.  ::love:: De opdrachten waren wel tenminste opdrachten waar je wat mee kan qua analyse. Nu nog die 5 minuten durende kick-off (zo kan het dus ook ala een Moltalk voorbeschouwing met Arjen Lubach maar dan nu met Gilles de mol ipv die gezapige kick-off bij WIDM  ::) |) hopelijk terug zien verschijnen op de site. ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan