Ik ben het volmondig met jullie eens, Davey is een zeer terechte winnaar! Zaal 8 slaakte een kreet van oprechte blijdschap toen Davey's lichtje aanknipte. Iedereen leek oprecht blij, vorig jaar klonk het publiek iets meer verrast met Cathy als winnares, misschien dat velen haar toen nog wel verdachten.
Wat een mooie reactie van Davey ook, de ontlading van drie weken vol stress en onzekerheid, ook al was hij zeker van zijn zaak ... hij wist natuurlijk niet hoe de anderen de test invulden.
Ik vind hem persoonlijk een van de beste winnaars uit de molgeschiedenis, misschien wel de beste. Een portie geluk in dit spel kan nooit kwaad, maar hij haalde toch wel de jackpot binnen door als eerste contact met de Mol te kunnen maken. Daarmee is de cirkel rond. Dit doen ze wel nooit meer denk ik ... het bleek toch te riskant, dat eerste contact met De Mol. Winnaar en verliezer meteen op het juiste spoor.
Maar er lijkt geen twijfel over te bestaan, Davey is de perfecte winnaar van dit seizoen. 't Is hem van harte gegund, en hopelijk horen we nog iets over zijn plannen in de toekomst. Misschien toch maar een molhoekje inrichten in zijn kledingzaak? Tenminste als er nog geld over is want iedereen krijgt eerst nog een cadeautje! Klassewinnaar!