Bij de caravanopdracht dubieuze voorstellen doen, wil rijden zonder dat er iemand slaapt en nadat er al veel tijd verstreken is zelf errug lang gaat slapen. (hoe kan het dat het hem wel lukt?) waardoor er geen tijd meer is om nog een tweede te laten slapen.
Hij kan toch niet op commando slapen omdat hij de mol is ofzo? Als ze nog een tweede wilden laten slapen hadden ze hem wakker moeten maken. Daar had hij zelf geen invloed op, Annelies des te meer.
Lichaamstaal van Davey doet me soms twijfelen. Bijvoorbeeld bij de afsluiting van de opdracht in de kamer van meet your mole doet hij heel zenuwachtig alsof hij iets te verbergen heeft.
Maar de onmolse acties op zijn naam zijn te groot om er voor mij een mol in te zien:
- Jessica er meteen op wijzen dat de kettingen niet los van elkaar komen door over elkaar heen te stappen
- Fietsparcours opdrachten helpen slagen, hard vooruitfietsen om tijd te winnen, binnenkomen voor de lantaarn
- De 5000 euro pakken bij vrijstelling schieten, en vervolgens niet geraakt worden. Anderen afschieten en daarmee het risico lopen dat er 5000 in de pot gaat.
- Bij de GPS'en binnen het gebied van de bestemming blijven zodat de opdracht uiteindelijk slaagt.
Ik denk dat Davey een fanatieke kandidaat is die echt voor de winst gaat en zichzelf verdacht probeert te maken.