De mol is niet:
Bertrand, want die lijkt te veel op Gilles en hij had dat sleuteltje bij de aap niet had hoeven vinden in het gras.
Hans, want hij keert terug in het spel wat niet handig is voor een mol ( + niet eerlijk om de mol vier dagen uit het spel te houden) en in de test-opdracht stuurt hij er op aan dat degene met een rood scherm het gewoon maar moet zeggen wat voor 3000 euro in de pot kan zorgen.
Sam, want hij verdient 1500 bij het gospelkoor.
Davey, want hij geeft een wel ongeloofwaardig antwoord bij het tellen van het aantal vierkanten. Als mol had je er inderdaad wel een aantal opgeschreven wat er dichter in de buurt lag.
Robin, want die is op het eerste gezicht iets te opvallend, daarnaast is de loopopdracht grotendeels op zijn conto te schrijven en brengt hij samen met Hans in de museumopdracht 1500 euro binnen.
Annelies, want ze doet praktisch niets bij de museumopdracht, terwijl als ze de mol is je toch wel iets van haar zou verwachten.
Eline, want ze vindt waar het goede antwoord "Swallow of London" staat en wijst Marzena en Davey hier op en ze geeft een overdreven dom antwoord op de Oostkantons-vraag in de quiz.
Ik denk dat ik iets moet doen aan mijn criteria om iemand af te strepen.
De meest verdachte kandidaten (als je sommige dingen met een korreltje zout neemt) zijn dan denk ik toch: Eline, Robin en Davey