Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 2  (gelezen 7911 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
[De Mol] Aflevering 2
« Gepost op: 13-02-2017, 12:47:47 »
Komt Hans terug of niet?

Offline spechteke

• Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #1 Gepost op: 13-02-2017, 21:58:28 »
2 naar huis  ::oink::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Moloproller

• Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
« Reactie #2 Gepost op: 13-02-2017, 22:05:20 »
Jaja, dat wordt enkele studies opnieuw maken!
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline spechteke

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 13-02-2017, 22:07:45 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline De Vlaming

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 13-02-2017, 22:20:23 »
Ik denk dat ik de mol beet heb: Marzena of Annelies, een van deze twee vrouwenkeer  ::zwaai::

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #5 Gepost op: 13-02-2017, 22:26:57 »
Ik denk dat ik de mol beet heb: Marzena of Annelies, een van deze twee vrouwenkeer  ::zwaai::
Annelies is ook mijn grootste verdachte nu, samen met Robin
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 13-02-2017, 23:06:01 »
Yes, meer mensen komen naar Annelies.

Geweldige aflevering trouwens. Niet zo goed als de eerste qua gevoel (omdat vorige week gewoon vol wendingen zat), maar best wel goed.

Offline Supermol1994

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 13-02-2017, 23:23:33 »
Yes, meer mensen komen naar Annelies.

Geweldige aflevering trouwens. Niet zo goed als de eerste qua gevoel (omdat vorige week gewoon vol wendingen zat), maar best wel goed.

Echt een hele leuke aflevering! Goede proeven ook. Zeker in vergelijking met de Nederlandse versie...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 13-02-2017, 23:27:41 »
Die discussie hebben we al gehad.  :P

Oh jee, ik begon nu ook meer Annelies te denken. Maar ja, vorige keer zat de meerderheid op Jolien en die vloog eruit. Nu lijkt de meerderheid op Annelies te zitten.... dus die gaat er volgende keer uit?  :-\\

Offline Supermol1994

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 13-02-2017, 23:31:57 »
Sorry.  :-[
Het was nu vooral positief bedoeld, alleen had ik wat vergelijkingsmateriaal nodig.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #10 Gepost op: 13-02-2017, 23:38:16 »
Heerlijke aflevering weer.

Hoofdverdachten nog steeds Bertrand, Robin (wisselde hij nu de juiste diamanten om?) en Annelies.

Offline Mvnl

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 13-02-2017, 23:47:57 »
Heerlijke aflevering weer.

Hoofdverdachten nog steeds Bertrand, Robin (wisselde hij nu de juiste diamanten om?) en Annelies.

Als Robin echt de diamanten omwisselde zou je niet verwachten dat de enige getuige af zou vallen..

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #12 Gepost op: 13-02-2017, 23:51:48 »
Wat fijn dat aflevering 2 nu gewoon direct vlot te bekijken was online! ::ok::

En wat was het weer genieten. Een aflevering vol gevarieerde en toffe opdrachten, verrassende wendingen en niet in de laatste plaats heerlijke HUMOR! ::rofl:: ::bravo::

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #13 Gepost op: 14-02-2017, 00:08:27 »
Toffe aflevering weer en erg jammer van Bouba, toch wel een hele toffe gast om erbij te hebben.
Ik blijf op Annelies en Davey zitten, ook deze 2e aflevering. Annelies was van weinig toegevoegde waarde in de klokken-muziek opdracht en koos opmerkelijk genoeg voor de 1000 euro bij de kooropdracht. Had ze nog even wat meer tekst vergeten en de dubbele sticker gekregen, dan was ze nog iets verdachter geweest voor mij, maar vooralsnog doet ze met name weinig goed.

Davey is verdacht omdat hij nerveuzer lijkt dan de andere, meer uitgelaten kandidaten. Hij vertraagt en loopt als een kip zonder kop rond vaak. Bij de busopdracht claimt hij de vondst van de naam van het schip, Swallow of London. Hij staat erbij, Eline spreekt de naam hardop uit een aantal keer maar Davey lijkt niets op te merken. Pas als zij ervoor kiest deze als laatste en derde mogelijkheid te controleren, is hij akkoord en probeert later de vondst te claimen, tot ergernis van Eline en Marzena. Hij heeft al met al wel lang genoeg getreuzeld dat ze de bus gemist hebben. Ook al koos hij voor de geldoptie en niet voor de pas (joker) optie, het levert niets op omdat er niet opp de tijd gelet wordt.

En bij het leeuwenhok staat hij meedere keren met Robin te praten, probeert zelfs zijn enkel-sleutel uit op het slot, maar heeft niet door dat het slotje gewoon open was? Verdacht. Idem. voor het tijdgerek bij het dierennaam spel en omdat hij met vrijwel niets constructiefs kwam, terwijl hij toch degene was die in het hok met hulpspullen dook. Er zaten vishaakjes in, waarmee de sleutel van het geitenmelkspel gewoon gepakt kon worden, maar daar moet iemand anders op komen als er nog 5 minuten ofzo te gaan zijn. Het leek erop alsof hij hoopte dat alles uit zichzelf wel in het honderd zou vallen.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2017, 00:11:12 door Nat79 »

Offline tumtum

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 14-02-2017, 00:26:00 »
Hmm, voor de aflevering heb ik aflevering 1 nog eens teruggekeken en daaruit kwam ook Annelies als mijn grote verdachte. In aflevering 2 is ze me niet verschrikkelijk opgevallen, maar eigenlijk heeft ze ook niets echt goed gedaan ... wel natuurlijk 1000 euro weggezongen. En nu ik erover nadenk, die klokkenopdracht ging natuurlijk ook niet echt soepel. Nee, ik denk dat ik nog even bij Annelies blijf.

Edit: Anderzijds niets in te brengen tegen de observatie van Nat79 hierboven. Ik had Davey nog niet op de radar, maar hij zou het ook best kunnen zijn inderdaad. Maar voorlopig zeg ik toch Annelies.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2017, 00:30:56 door tumtum »

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #15 Gepost op: 14-02-2017, 00:39:34 »
iets vreemds : bij t kiezen voor de gospel zangers??  sam wordt aangewezen , eline wordt aangewezen en dan zegt robin dat hij keigoed kan zingen. maar toch mag annelies mee.. vreemd..

annelies: rekt tijd bij quizvragen, kiest vaak onlogische vragen, zit met een afwijkend aantal mensen in een vergaderauto. doet niks bij de klokken, kiest voor pasvragen ipv geld, wil perse 1000 euro waard zijn.  kortom heeft al aardig lijstjee dingen die we haar kunnen aanrekenen

Offline Bob De Mol

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 14-02-2017, 00:43:40 »
Leuke aflevering weer, voelde echter wel een beetje langdradig aan. Bovendien ben ik geen fan van afleveringen waarin kandidatengroepen compleet worden gescheiden. Ach, het hoort er waarschijnlijk bij.

Ik ben wel nog volledig zoekende wat betreft mol. Annelies valt wel op ja, maar ik weet niet zeker of dat haar karakter is, of dat ze echt geld eruit moet knallen...

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #17 Gepost op: 14-02-2017, 00:52:32 »
gescheiden groepen dat is iets wat de mol vorig jaar ook wel vaker deed.

bv sjotters en fietsers. dan is er 1 opdracht waarop de mol geen enkel invloed kan uitoefenen . dat is voor ons molzoekers om uit te vissen waar je als mol t beste kan zitten.

dus of met 7 man en wat beesten 3000 euro verdienen of met 3  3000 euro verdienen. er gaat meer fout bij de dierenbende dan bij t zingen, maar toch is de mol invloed bij t zingen statistisch groter.

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #18 Gepost op: 14-02-2017, 01:19:56 »
iets vreemds : bij t kiezen voor de gospel zangers??  sam wordt aangewezen , eline wordt aangewezen en dan zegt robin dat hij keigoed kan zingen. maar toch mag annelies mee.. vreemd..

Klopt!

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 14-02-2017, 01:46:20 »
iets vreemds : bij t kiezen voor de gospel zangers??  sam wordt aangewezen , eline wordt aangewezen en dan zegt robin dat hij keigoed kan zingen. maar toch mag annelies mee.. vreemd

Dat was ironisch bedoeld neem ik aan. Een grapje van de kandidaten dus.