Ik heb meteen screen shots gemaakt van de handen, er is duidelijk één paar handen anders. Ik zag een verschil in de lengte van de wijsvinger sowieso.
Misschien kunnen we ook de vorm van de hand van de mol vergelijken met die van de kandidaten tijdens het gewone spel?
Hier zijn de handen zoals ze te zien waren bij:
SAMROBINDAVEYANNELIESELINEDe hartslag/mol meeting was geweldig, vond ik. Eerst dacht ik nog dat de mol dikke mannenvingers had
Maar zag later dat hij/zij dikke werkhandschoenen draagt. Desalniettemin, misschien kunnen we iets afleiden van de grootte van de handen? Of uit de lengte van de mol, als deze achter Sam staat?
Sam is niet de mol, dus het was de echte mol, en geen productiemedewerker die naar Sam toesloop. De mol lijkt niet enorm lang hier.... misschien dan toch Annelies?
Haha, Robin denkt er duidelijk ook zo over
Tof dat hij de rollen zo probeert om te draaien, leuke psychologische twist.
We zagen bij Sam een tweetal korte flitsen, wanneer gilles het spel uitlegt en laat beginnen. Wat ik zo snel terug kon zien, waren dat shots van Sam, zittend in zijn kandidaatstoel en genomen met de infrarood camera. Gewoon een flash forward naar latere shots van Sam tijdens zijn hartslagbeproeving?
En welke kandidaat kraakt er met zijn enkels?
Ik zag bij Annelies een andere hand, een andere vorm en lengte van de hand.. Ik had sterk het gevoel dat bij Annelies een andere persoon als 'mol' was gebruikt dan bij de rest. We zagen ook minder vaak deze hand bij Annelies, dan bij de andere 4 kandidaten, en een breuk met de routine; er werd nu gevloten; door Annelies of/en door de mol?
Zou het dan toch Annelies zijn? Eline spreekt hardop Davey aan en zegt de geur van de mol herkend te hebben. Misschien toch Davey dan.