Wat wint de mol er mee om haar hartslag bij alle drie meetmomenten binnen de waardes te houden?
Volgens mij helemaal niks, want er blijft dat geld in t spel .
Of er echt iets uit de beelden te halen is dat 100% kan aantonen dat er bij 1 deelnemer een ander persoon de mol speelt? Ik twijfel er enorm aan of de makers ons die optie geven.
Ik heb al redelijk wat onder zoek gedaan naar de handschoenen zoals ze in dat screenshot voorkomen. Maar omdat je niet exact hetzelfde camera standpunt hebt , is t appels met peren vergelijken.
Mijn persoonlijke bevinding : de handschoen bij robin en annelies tonen beide een ratio wijsvinger tot middelvinger die na genoeg gelijk is. Opvallend hier bij is dat de wijsvinger langer lijkt te zijn dan de middelvinger. Bij eline en bij davey is dat bij beiden niet zo op de foto.
Tevens hebben de fotos bij annelies en robin een opvallende knik naar rechts in de middelvinger.
De foto bij eline toont een soortgelijke middelvinger, maar minder duidelijk ( Mede omdat de hand hier platter wordt gefotograffeerd). Bij de foto van davey is er niks te zien van een afwjking op de middelvinger.
Verder heb ik geen idee wat de brill bij annelies op tafel ons wil Vertellen, maar we zouden mieten geloven dat ze hem in t licht niet opheeft (ligt immerse op tafel) en dat ze hem tussen Licht en drinker wel heeft aangeraakt ( hij ligt namelijk op zijn kop). Heeft zij hem aangeraakt, of speelde de mol met de bril? Of is annelies toch de mol?