Poll

Wie is de volgende afvaller?

Jan Versteegh
4 (3.1%)
Olcay Gulsen
3 (2.3%)
Ruben Hein
91 (70.5%)
Simone Weimans
25 (19.4%)
Niemand
6 (4.7%)

Totaal aantal stemmen: 129

Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller?  (gelezen 87292 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #100 Gepost op: 12-01-2018, 13:11:59 »
Zijn jullie nou helemaal betoeterd? Bella blijft er nog een poosje in. ::jaja::
dit is het topic wie is de afvaller niet wie blijft er in  :P. Dus Heinz..

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #101 Gepost op: 12-01-2018, 13:14:34 »
Dan zeg ik Simone. Stort er meteen een gigantische "tunnel" in. >:D

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #102 Gepost op: 12-01-2018, 13:17:44 »
 ::rofl:: dat zou wel ff leuk zijn ja

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #103 Gepost op: 12-01-2018, 13:43:21 »
Ik denk nu... Ron.... dubbele moord, daar dacht ik eerst Ron&Caesar bij... maar ik zat net te denken, dat kan ook gewoon Ron&Ron zijn... de mol werkt immers 1 voor 1 de kandidaten weg... nou heeft hij Ron al 1x 'vermoord', daar komt deze dan nog eens bij... dubbele moord.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #104 Gepost op: 12-01-2018, 13:45:57 »
Ik denk nu... Ron.... dubbele moord, daar dacht ik eerst Ron&Caesar bij... maar ik zat net te denken, dat kan ook gewoon Ron&Ron zijn... de mol werkt immers 1 voor 1 de kandidaten weg... nou heeft hij Ron al 1x 'vermoord', daar komt deze dan nog eens bij... dubbele moord.


Maar "dubbele moord" is iets wat zo te zien in de opdracht verwerkt zit, vooraf bedacht, en kan dus nooit een verwijzing zijn naar de daaropvolgende executie.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #105 Gepost op: 12-01-2018, 14:04:31 »
Hoezo? Een moordaanslag slaagt of slaagt niet. In dit scenario slaagt het en kun je het dus ook zien als Ron&Ron. Ron moet natuurlijk wel een kans gekregen hebben om terug te keren, anders gaat hij dat hele toneelstuk in dat theater niet doen, waarom zou hij?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #106 Gepost op: 12-01-2018, 14:10:58 »
Hoezo? Een moordaanslag slaagt of slaagt niet. In dit scenario slaagt het en kun je het dus ook zien als Ron&Ron. Ron moet natuurlijk wel een kans gekregen hebben om terug te keren, anders gaat hij dat hele toneelstuk in dat theater niet doen, waarom zou hij?

Aha, dus jij bedoelt dat de opdracht zo is opgezet: Ron komt terug, gaat dit wel of niet de dubbele moord worden? En jij denkt dat de opdracht van Ron niet slaagt en de moordaanslag wel: Ron tweede keer exit. Zou kunnen ja. :D

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #107 Gepost op: 12-01-2018, 14:27:47 »
Simone. In dwddd was parodie te zien van wie is de mol en ron met een rood scherm, maar wie zat er in de aflevering zelf: Simone.

Maar ik heb ook vermoeden dat het eventueel Jean of Loes zou kunnen zijn. Voor de simple reden dat preview beelden (zonder Jean) uit aflevering 3 zijn en in aflevering 2 te zien krijgen wat we in preview van de eerste  aflevering zagen maar niet kregen. Rubens Addertje. Ik gok nu dat Jean vrijstelling krijgt en daarom niet te zien is.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2018, 14:33:18 door Pierce_Brosnan »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #108 Gepost op: 12-01-2018, 18:04:53 »
Wel grappig dat Ron hier in de poll op plek drie staat. Dat zou wel heel verschrikkelijk voor Ron zijn als het gebeurt.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #109 Gepost op: 12-01-2018, 18:27:19 »
Ja maar dit is ook ongeveer de enige plek waar je nog kunt inzetten op Ron dus dat is ook een reden waarom ik dat gedaan heb. Maar zijn interviews na afloop geven ook wel een beetje aan dat hij dubbel verslagen is. Ik verwacht vanavond bij Ivo weer hetzelfde, en geen hints dat hij er vervolgens nog heel lang in heeft gezeten.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #110 Gepost op: 12-01-2018, 18:32:41 »
Momenteel Bella

Maar eigenlijk hoop ik op een Simone, Stine of Emilio (ik weet dat 2/3 niet kan vanwege het fragment). Gewoon om te genieten  ::rofl::  ::joehoe::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #111 Gepost op: 13-01-2018, 00:21:17 »
Zijn jullie nou helemaal betoeterd? Bella blijft er nog een poosje in. ::jaja::
::ok:: ::ok::
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #112 Gepost op: 13-01-2018, 11:14:54 »
Volgens de promo vallen Loes, Ruben, Stine, Emilio en Jan niet af.
Dan blijven Bella, Simone, Jean-Marc en Olcay over.

Aangezien in de vooruitblik van aflevering 1 echt altijd de afvaller van aflevering 2 duidelijk wordt getoond (is echt elk jaar zo geweest) gok ik erop dat Bella, Simone en Jean-Marc niet afvallen. Sowieso worden Bella en Simone amper vertoond in aflevering 1 en meestal duidt dat op ofwel een extreem stille kandidaat of dat ze er lang in blijven. Ik gok op het tweede, aangezien ze niet echt stil zijn.

Blijven Olcay, opnieuw Ron en niemand over.

Ik gok op Olcay of niemand, omdat zij wel veel voorkomt in de vooruitblik.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #113 Gepost op: 13-01-2018, 11:46:01 »
Volgens de promo vallen Loes, Ruben, Stine, Emilio en Jan niet af.
Dan blijven Bella, Simone, Jean-Marc en Olcay over.

Aangezien in de vooruitblik van aflevering 1 echt altijd de afvaller van aflevering 2 duidelijk wordt getoond (is echt elk jaar zo geweest) gok ik erop dat Bella, Simone en Jean-Marc niet afvallen. Sowieso worden Bella en Simone amper vertoond in aflevering 1 en meestal duidt dat op ofwel een extreem stille kandidaat of dat ze er lang in blijven. Ik gok op het tweede, aangezien ze niet echt stil zijn.

Blijven Olcay, opnieuw Ron en niemand over.

Ik gok op Olcay of niemand, omdat zij wel veel voorkomt in de vooruitblik.
Dat zou betekenen dat de leader-spoiler niet klopt
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #114 Gepost op: 13-01-2018, 12:19:54 »
Dat zou betekenen dat de leader-spoiler niet klopt

Wat uiteraard nog steeds waarschijnlijker is, aangezien we maar op 1 afvaller kunnen afgaan.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #115 Gepost op: 13-01-2018, 12:36:57 »
Die leader spoiler is nu waarschijnlijker dat ie niet waar is dan dat ie wel waar is. Op 1 iemand kun je niet afgaan.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #116 Gepost op: 13-01-2018, 13:12:08 »
Uiteraard, maar dan kunnen we wel weer opzoek naar een nieuwe afvallers theorie
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #117 Gepost op: 13-01-2018, 14:05:13 »
Simone. In dwddd was parodie te zien van wie is de mol en ron met een rood scherm, maar wie zat er in de aflevering zelf: Simone.

Maar ik heb ook vermoeden dat het eventueel Jean of Loes zou kunnen zijn. Voor de simple reden dat preview beelden (zonder Jean) uit aflevering 3 zijn en in aflevering 2 te zien krijgen wat we in preview van de eerste  aflevering zagen maar niet kregen. Rubens Addertje. Ik gok nu dat Jean vrijstelling krijgt en daarom niet te zien is.


Huh? volgens mij volg je de verkeerde "aanwijzingen" ::rofl::

[Off topic]

Een parodie heet niet voor niets een parodie. wat je bij DWDD gezien hebt, is gewoon knip en plak werk waardoor je ander beeld krijgt. (of je geeft t gewoon een verkeerde naam en je bedoeld een terugblik)
Dat Simone dan in DWDD zit, heeft daar niets mee te maken. de kandidaten van WIDM mogen aan niemand aangeven in welke aflevering ze uit t spel zijn gegaan, maar ze mogen nu wel weer vrij rondlopen (mocht je dat bedoelen) aangezien de opnames al afgelopen zijn (want dan moeten ze wel verborgen blijven voor de buitenwereld).

over dat van Jean-Marc: de promo van aflevering 3 kan je nog niet eens bekijken, dus die preview beelden kunnen daar ook niet van zijn. wat je wel gezien kan hebben (en ik denk dat je dat bedoeld) is de promo van nog voordat WIDM begonnen was (toen Art vroeg: "wil je nu al weten wie de mol is?"), maar ook bij deze promo, kan je gewoon niet weten dat dat in aflevering 3 gebeurt.
ik heb ook geen idee wat je bedoelt met "rubens addertje". WIDM blikt nooit terug op vorige opdrachten uit voorgaande afleveringen (tenzij een kandidaat daarover vertelt). daarnaast kiest een kandidaat NOOIT wat er wel of niet word laten zien aan de kijkers, dit doet de crew.


ff een tip: WIDM-aanwijzingen komen alleen voor bij WIDM gerelateerde programma's (zoals WIDM zelf en Moltalk). Andere programma's die daar verder helemaal niets te maken hebben, maar daar wel iets van laten zien, moet je niet opvatten als hint. zij weten namelijk niet meer dan dat wij weten (aangezien alle kandidaten en crewleden van WIDM informatie geheim moeten houden). ::rofl::

[/Off topic]

Oké nu mijn antwoord op de vraag: ik denk dat Bella eruit gaat, aangezien ze in aflevering 1 alles voorgekauwd moest krijgen, en ik verwacht dat dat vanavond niets anders zal zijn (al hoop ik voor haar van wel)
« Laatst bewerkt op: 13-01-2018, 17:18:14 door Lukie4, Reden: onaardige persoonlijke opmerking weggehaald. Zullen we het leuk houden? »
"niets is wat het lijkt"

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #118 Gepost op: 13-01-2018, 14:22:50 »
Ik denk niemand (of Ron).
Ik hou er zelfs rekening mee dat de hele groep compleet is aan het eind van de aflevering.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #119 Gepost op: 13-01-2018, 14:31:17 »
Ik hou er zelfs rekening mee dat de hele groep compleet is aan het eind van de aflevering.

Dat wordt heel moeilijk, want dan gaan we in 1 aflevering 2 afvallers moeten hebben.