Volgens mij zegt de titel van een aflevering wie de volgende keer afvalt.
1. EEn verhaal apart, dat ging over hoe Jean Marc in aflevering 2 afviel (JM is een schrijver en viel op een aparte manier af)
2. Wisseltruc: Bella moest al in aflevering 2 afvallen, maar gebeurde niet door JM en viel in aflevering 3 af (wissel). De ‘EE’ van 1e aflevering verwijst ook naar Bella, ze zat in 1e aflevering in Waren in de El Sky Bar, logo van de Bar is een dubbele E. waarvan 1 is gespiegeld
3. Emillio valt af in aflevering 4, ik kan Kreupelstraat niet aan hem linken. Tenzij Jan de mol is, want hij was daarmee bevriend en zat daarmee lang in de problemen (het gezegde)
4. Vooruizticht: Vooruitzicht = Zicht vooruit.
Bij opdracht 2, staat de bllik (zicht) van Loes recht vooruit. (Blijft kijken naar Art / achter Art)
Bij de andere kijken ze duidelijk op het bord, af wijken hun blik af.
Dus Loes heeft haar Zicht vooruit en valt in aflevering 5 af.
5. Zienswijze: - kan ik niet goed plaatsen, in aflevering 6 valt ook niemand af.
6. Verlost: - Stine wordt als laatste verlost uit haar kamer, in aflevering 6 valt ze af.
7. Schijn Werper: S W zijn de initialen van Simone en ze staat ook nog in de schijnwerper (lichtjes) met de lichten opdracht. Ze valt af in aflevering 8.
8. De titel is gelijkgestemd. Een gelijkgestemde gaat afvallen. Jan en Olcay zijn gelijkgestemd met de stemming. Dus Jan of Olcay verliest volgende aflevering.