Op de valreep nieuw op het forum.
Wat een superseizoen is dit! En wat een gezellig forum
Vanuit mijn Olcay tunneltje een paar mogelijke hints op een rijtje, ik ben ze nog niet allemaal tegengekomen hier. Alvast excuses voor herhalingen.
1.
Killerheels. Twee schoenen en er is sprake van een dubbele moord. Tweet van de mol: ‘Et tu Brute?’ Dat de schoenen een hint zijn wordt ondersteund door de wesp op het woordje ROM (Wesprom schoenen, al vind ik dit erg ver gezocht om hiervoor speciaal een dode wesp neer te leggen. Maar daarom kan het geen toeval zijn).
2.
Dubbele moord kan ook slaan op de finale: als Olcay de mol is heeft ze Jan en Ruben "vermoord" (en dat heeft ze ook al aangekondigd in een biecht, dat ze alle kandidaten ging vermorzelen). Het kan kloppen met een interview waarin ze zegt dat ze geen vrienden aan WIDM overgehouden heeft. Vreemd als je ziet hoe dik ze met Jan is. Zou hij zich verraden voelen en boos op haar zijn?
3. "Waar zien ze me voor aan? Voor dat
meisje uit Waalwijk?" (o.i.d) zegt Olcay in een biecht. En dat is precies de rol zij speelt. Een Brabantse flapuit, compleet met zachte G. Ze roept hardop dat ze moet plassen, en dat ze klotst van het zweet (Verbergen) enz. Niet bepaald een zaken lady met een modemerk dat in 24 landen verkocht wordt. Ze zegt zelf in haar biecht: trap er niet in! En ze speelt de rol meesterlijk!
4.
Hoodie niet echt een hint maar een observatie: de enige keer dat Olcay's haar gekapt en gelakt is in een hoge staart is bij de opdracht in het park. Zelfs in het theater had ze haar haren los. Als ze aan de beurt is zit het slordig. Op de foto's van de voorbijganger met de hoodie is te zien dat er een bult onder de capuchon zit, even hoog als Olcasy's staart. Ik heb ze hier niet bij de hand maar ze staan vast ergens op het forum.
5.
Op haar sloffen gaat Olcay naar de finale. De killerheels hebben hun werk gedaan, mevrouw sloft op pantoffels naar de test. Cirkeltje rond?
6.
Vegend vrouwtje: is een paar keer prominent in beeld en kan verwijzen naar Super Trash, het merk van Olcay.