Vreemd eerst wat koeien te zien en daarna alleen maar heel, heel, héél veel schapen? Geen idee. Niets wrs....
Wedden dat de Mol in een spiegel heeft gekeken tijdens de laatste opdracht?! Dit ziet U volgende week! "Maneschijn"; ... Olcay loopt met zaklantaarn en schijnt op het pad; ik dacht even; lijkt wel een maan op het pad. Terwijl ik de titel had gemist! Al wist ik wel dat ze de maan moesten spotten.
Ik zal kijken of ik een still kan maken.
Olcay zegt 99,99% zeker te zijn dat het Ruben is;... hoop zo dat ze hier op terugkomt in een biecht en dan duidt op die 0,01 % (dat zij het is)....!
*Denk (of hoop) dat Ruben niet de Mol is omdat hij niet om kan gaan (m.i.) met de aandacht van de camera. Hij is zó onzeker (dat mag), is gemaakt, en veel te veel bedacht op hoe hij overkomt. Zó erg dat het mij vanaf dag 1 irriteerde en dat ik hem niet als Mol wílde. En wat wordt hij verdacht gemaakt!
*Heeft het wéderom over een facade (ook in Molboek).
*Is de enige die het er over heeft te gaan kijken in laatste opdracht wie de Mol is maar dan hoor je hem alleen maar zeggen:"Waar is het geld?"", Dus de verrassing is voor kijkers leuk als 'ie in de spiegel kijkt in aflevering 10?
Moet ik wel zeggen; laatste zin van Ruben is wel heel erg een Molzin; Eerst verwijzen naar Niets is wat het lijkt... en dan zeggen:
"
Zowel Jan als Olcay konden een fantastische Mol zijn, maar er is er maar één...".
Die zin baart mij erge zorgen. En wijst heel erg naar hem.
En dan in aflevering 10; "Dat ben ik; ik ben de Mol"....? Hmmm.
Nog even kijken naar de ademhaling bij de test; Ruben blijft naar adem snakken, Olcay minder en Jan is senang en heeft geen zuurstoftekort
*Nog 1 week, nu gauw in de herhaling nu het nog kan*
Edit; typo
Edit 2; Hier Olcay met haar eigen maan...