Zou wel leuk zijn als Jan en Olcay samen hun tests hebben vergeleken, dat één van de twee denkt dat hij heeft gewonnen omdat hij meer goed heeft dan de ander, maar dat dan die andere zaterdag doodleuk zegt 'ik ben de mol'.
Ook gebeurt het vaak dat kandidaten samen de afleveringen terugkijken. Dat is extra leuk als ze zelf niet eens weten wie het is (behalve de mol zelf natuurlijk). Volgend jaar misschien maar als ultieme mindfuck nog 10 extra vragen voor de test op de avond van de onthulling (en dan dus bij vraag 40 niet vragen wie de mol is).
Die 10 extra vragen zie ik niet zo snel gebeuren, juist door alle extra informatie die ze van TV krijgen. Je moet niet vergeten dat het voor hen dan dubbelop word, want zij zien ook nog veel dingen die de uitzending niet halen.
Volgens mij hebben veel kandidaten na het zien van de afleveringen wel een goed idee van wie de Mol is.
Zou me niks verbazen als Olcay bijv. na het zien van de afleveringen zoiets heeft van "Ik zit fout, Jan is de Mol" (Als ze zelf de Mol niet is)
Ik hoop ook ergens een beetje dat ze alledrie nog een biecht doen in de Live finale over het kijken van de afleveringen.