Channy is een van de jongere kandidaten. Dat is niet heel verdacht qua profiel, ik verwacht een oudere mol dit jaar, maar ze kwam in de aflevering heel anders naar voren dan ik van haar had gedacht.
In de eerste opdracht vond ik haar niet verdacht. Ze kwam uit de kist met €1000 en zag bijvoorbeeld dat het sleuteltje in de zaklamp zat. Dat was denk ik nog een van de lastigere te ontdekken opdrachten, dus dan is het onmols dat je die ziet.
In opdracht 2 was ze wel stukken verdachter bezig. Deze opdracht kon ze als mol makkelijk saboteren. Een paar liedjes noemen, wetend dat je ze allemaal moet hebben om de opdracht te laten slagen en toch geen kippen (willen) pakken.
In opdracht 3 gedroeg ze zich wel weer anders dan in de andere opdrachten. Ze vond die kist en de kippen eng, maar de paarden en het abseilend (wat ik dan weer heel eng zou vinden
) had ze geen moeite mee en ging ze heel snel naar beneden. Toch had ze met Steve wel het goede antwoord en dat spreekt voor haar.
Conclusie: Channy is voor mij een twijfelgeval. Ik streep haar zeker niet af en heeft verdachte en onverdachte dingen gedaan. Ik weet het nog niet, dus ik houd haar in de gaten