Poll

Wie is ... de mol?

Bahador
17 (16.5%)
Lloyd
19 (18.4%)
Pieter
67 (65%)

Totaal aantal stemmen: 103

Auteur Topic: Wie is .... de mol?  (gelezen 40503 keer)

Offline Nick_Theunis

  • Winnaar De Mol pool 2020 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The eagle has landed. Upsilon Gamma.
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #240 Gepost op: 16-04-2018, 17:39:03 »
De mol moet lak hebben aan t feit dat er zoveel geld misgelopen is ;D. en zonder de interventie van joke was t kopen van pasvragen nog anoniem ook. Nee mocht lloyd de Mol zijn, zou dit zijn molscore voor mij behoorlijk omlaag halen

Jammer, want volgens mij kun je hem veel molacties toeschrijven. Tactisch gezien kan het juist een slimme zet zijn geweest, de opdracht mislukt sowieso en men streept hem af als mol, waardoor hij in andere opdrachten meer kan saboteren.
'Stroop of stroom..' 'Stroom of stroop?' 'Stroom.' 'Met een m?' 'Doe dan maar stroop.' 'Met een p?' 'Ja!' 'Ik denk dat je drop bedoelt' 'Ooh ja....'

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #241 Gepost op: 16-04-2018, 17:40:16 »
Ik wil een Mol die iets doet om geld uit de pot te houden of halen. Lloyd heeft 6 k in zn koffer, als hij de Mol is, betekent dit dat er 3 kandidaten wel geld uit de pot spelen door een of meer pasvragen te kopen. Waarom zou je dat dan als Mol niet ook doen?  Als iemand je erop aanspreekt, wijs je gewon naar de anderen die t ook deden.
Ja precies. Maar ik heb de Lloydliefhebbers ook nooit gesnapt trouwens  ::rofl::.

Toch maar weer Pieter. Speelt het wel subtiel met '6' zeggen in 9600, dan is 9900, ook fout, toch gemener... en zegt Manneken Pis goed...

Maar speelt wel weer de held door zijn schuld bij de Pasvragen 'af te kopen' en als eerste de lift uit te gaan. Ik geloof ook niet dat er dit jaar een perfecte mol is dus dan maar die ene die niet gemolliciteerd heeft ::hypocriet::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #242 Gepost op: 16-04-2018, 18:30:51 »
Lloyd moest als laatste bij Gilles komen (ideale positie). Mogelijk heeft hij te horen gekregen dat er al kandidaten pasvragen hadden gekocht (5x500) en daarmee de opdracht ook mislukt zou zijn (geen geld erbij). Met het oog op de volgende aflevering EN dat er al veel geld misgelopen was kan ik me voorstellen dat hij goodwill heeft willen kweken door geen pasvragen te kopen.

Ik denk er ook zo over, de mol zal vast van Gilles te horen hebben gekregen dat er pasvragen zijn gekocht. De opdracht is al mislukt, waarom zich dan extra verdacht maken?
Op basis van de mogelijke molacties zou ik Lloyd als mol kiezen maar dat is misschien te voor de hand liggend. Daarom stem ik op Pascale, die valt weinig op en wordt het minst verdacht neergezet van alle kandidaten hoewel in elk opdracht waaraan ze meedeed iets misliep.
Steve en Joke verdenk ik in mindere mate, Pieter en Bahador het minst omdat ze gingen worstelen (geen invloed op de escaperoomopdracht) en in de jacht op Joke waren beiden tegen het (dadelijk) afschieten van Joke.
« Laatst bewerkt op: 16-04-2018, 19:49:41 door Luc »

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, Wielerliefhebber.
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #243 Gepost op: 18-04-2018, 10:23:10 »
Pieter denk ik toch maar, met Bahador op een tweede plek

Sluit ik mij bij aan, maar pijlen van iedereen hier zijn wel erg op deze twee kandidaten gericht. Mol zou nu al erg onder vuur liggen als het een van deze twee heren is.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #244 Gepost op: 18-04-2018, 13:31:28 »
Sluit ik mij bij aan, maar pijlen van iedereen hier zijn wel erg op deze twee kandidaten gericht. Mol zou nu al erg onder vuur liggen als het een van deze twee heren is.

Op het Belgische forum wordt Pieter toch het minst verdacht, dus zo erg onder vuur komt hij niet te liggen als hij de mol is.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #245 Gepost op: 18-04-2018, 18:35:43 »
Pieter of toch Baha?
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat Joke de mol is, zij stuurt te vaak in het proces positief bij!
Pieter trekt vaak de leiding naar zich toe en heeft regie over het verloop van het spel
Baha stuurt vaak tegen en beïnvloed het spel
Steve gevoelsmatig niet, maar ik mis gerede argumenten, dus dan toch  ::ohno::

Pieter!
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, Wielerliefhebber.
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #246 Gepost op: 18-04-2018, 18:48:25 »
Op het Belgische forum wordt Pieter toch het minst verdacht, dus zo erg onder vuur komt hij niet te liggen als hij de mol is.

Aha, dat is toch wonderbaarlijk.

Wat erg voor Pieter als mol pleit, is dat als na de mollificatie een paar deelnemers geschikt blijken als mol, de redactie zeker niet een kans om een priester-mol te kiezen zal laten liggen. Inmiddels ben ik er wel van overtuigd dat Pieter een prima mol zou kunnen zijn. Ik zou het bijna jammer vinden als die redenatie zou kloppen. Op het forum zal het vast al eerder genoemd zijn en zullen velen er over nagedacht hebben, maar de gemiddelde Vlaming blijkbaar nog niet.... gelukkig maar :-)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #247 Gepost op: 18-04-2018, 20:26:32 »
Na ondertussen al een paar keer terug kijken kom ik op

1. Pieter
2. Bahador
-------------
3. Lloyd
4. Joke
5. Steve
6. Pascale

Die laatste 4 kan ik niet echt overtuigend schrappen (WIDM18-syndroom ;D), maar ik hou weinig rekening met molschap voor hen.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #248 Gepost op: 19-04-2018, 10:49:54 »
Pieter of Pascalle
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #249 Gepost op: 19-04-2018, 19:08:05 »
Na alles nog eens overdacht te hebben, neig nu ook naar Pieter. Maar ik krijg daar een soort

Spoiler: spoiler voor NL Mol 2017 (klik om te tonen/verbergen)

Zegt overigens niks negatiefs over het eventuele molschap van Pieter.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #250 Gepost op: 20-04-2018, 10:51:32 »
1. Pieter

2. Joke
3. Baha

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #251 Gepost op: 22-04-2018, 17:56:42 »
Ik ga toch naar (mijn wensmol) Lloyd ook al op basis van de gevonden hints en die ga ik deze avond extra in de gaten houden. Joke is mijn reservemol en met Pascale blijf ik ook rekening houden. Steve streep ik voorzichtig door wegens zijn positie bij de koerier-opdracht en omdat zijn molacties té opvallend en ongeloofwaardig zijn (als arts niet weten hoeveel tanden een melkgebit heeft, knoeien met de gasbrander) en ook Pieter en Bahador (te vaak slechte molposities).

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #252 Gepost op: 22-04-2018, 18:24:47 »
Ik ga mee in de twijfel hier tussen Big Baha en Holy Pieter. Vooral omdat ik deze week maar weinig tijd had om te analyseren blijf ik voor nu bij Pieter. Dat Lloyd zo lekker mollerig was deze aflevering maakt het er niet makkelijker op :-\\
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #253 Gepost op: 22-04-2018, 22:17:05 »

Bahador   - 8 (11.8%)
Joke   - 5 (7.4%)
Lloyd   - 17 (25%)
Pascale   - 6 (8.8%)
Pieter   - 27 (39.7%)
Steve   - 5 (7.4%)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #254 Gepost op: 22-04-2018, 22:49:06 »
Baha - Pieter - Baha - Pieter - Baha - Pieter. Ik denk dat ik al iedere aflevering geswitcht ben tussen deze twee heren. Deze aflevering duwt me weer licht richting Pieter zijn kant.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #255 Gepost op: 22-04-2018, 22:51:49 »
Deze aflevering duwt me weer licht richting Pieter zijn kant.

Terecht. Hij begint ook meer en meer in die situaties te komen waar je de Mol wel ziet zitten uiteindelijk.

Wat me bij Baha niet aanstaat, is dat hij na 50 euro weggereden is. Dat vind ik net iets te opvallend voor een Mol.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #256 Gepost op: 22-04-2018, 22:54:42 »
Terecht. Hij begint ook meer en meer in die situaties te komen waar je de Mol wel ziet zitten uiteindelijk.

Wat me bij Baha niet aanstaat, is dat hij na 50 euro weggereden is. Dat vind ik net iets te opvallend voor een Mol.

Ik denk dat zijn vriendin die keuze gemaakt heeft. Die wilden duidelijk een gezellige nacht hebben  ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #257 Gepost op: 22-04-2018, 22:56:04 »
nou aan die oogjes te zien van baha wilde die heeeeeel snel de hotelkamer in :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #258 Gepost op: 22-04-2018, 23:04:48 »
Ik denk dat zijn vriendin die keuze gemaakt heeft. Die wilden duidelijk een gezellige nacht hebben  ::rofl::

Ach, uiteindelijk moest er toch gewacht worden op de laatste die binnen kwam. En vrijen op de achterbank heeft toch ook iets cliché? ;D

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #259 Gepost op: 22-04-2018, 23:06:04 »
1. Baha
__________
2. Pascale
3. Lloyd
4. Joke
__________
5. Pieter
#HetIsTochWaarZeker!?