Heerlijk begin zo
Het zijn wel zulke psychologische en daredevil opdrachten die ze bij De Mol wel doen en bij WIDM al even achter zich gelaten hebben. Tuurlijk ook bij WIDM is levend begraven aan bod gekomen, maar niet door het te koppelen aan mini-opdrachten die enkel per tweetal op te lossen was. Ben idd benieuwd welk bedrag de mol zich hier zou geven. Hangt er maar net vanaf hoe je wilt beginnen. Zo vond ik Eline terecht de opmerking maken dat je als mol niet buiten spel wilt blijven. Dus in de kist voor 2500 euro klinkt als een makkelijke sabotage, maar je hebt nauwelijks invloed.
Vond het verdacht hoe de twee in de 1000 euro kisten er sneller uitwaren dan zij die in de 750 euro kisten lagen. Daarbij denk ik niet dat een mol zou aansturen op opgeven uit angst. Dus dit is wel een heerlijke opdracht om te kunnen strepen qua kandidaten. Dan de mariachiband. Daarbij wil je denk ik eerder als mol bij een van de deelopdrachten ofwel je laten insluiten door Baha en Channy en zodoende de opdracht laten mislukken want geen 1000 euro in de pot. Maarja zie die kippen maar eens te pakken krijgen, dus op zich zitten Baha/Channy ook wel in een goede positie. Maar hoe meer mensen niet mee mogen lopen, hoe minder hulp zij krijgen en dus vergroot je de kans op een gok ivm te weinig kennis.
En dan het abseilen in rap tempo. Ben benieuwd wat er aan tekst te lezen viel. Zoiets als: deel deze tekst niet met de groep. Sta op, pak je spullen en loop weg zonder iets te zeggen. Dacht misschien dat Joke de comeback van Kelly kan bewerkstelligen, want waarom anders pakt Gilles het molboekje af? Das het souvenir, de steun en toeverlaat als kandidaat in het spel.