Mja, Jeffrey was mijn hoofdverdachte. Maar gewoon met Katrien het hoogste bedrag binnen halen.... tenzij DM aan WIDM taferelen gaat doen met mingeld en een veiling dan zie ik het nog door de vingers.
Maar zo is de Mol niet. Dus ik mag op zoek naar een nieuwe finalist met het wegvallen van Channy (die ik overigens al niet verdacht maar wel als winnaar/verliezer zag) en nieuwe molverdachte (dat was Jeffrey) Katrien is het evenmin niet. Goed ze zat wel te vertragen met info doorgeven aan de groep toen ze Joke vonden. Maar dat had geen effect, nu Lloyd triggerhappy was en Jeffrey het oké vond (vond ik toen nog verdacht bij Jeffrey) Van de rest.. Channy zat met Pascale in de heli niet? Die deed goed haar best bij het lokaliseren van Joke (een mol vindt pasvragen in het spel helemaal niet erg dus is niet gebrand
op het vinden van Joke)
Dan heb je nog Steve/Baha. Steve wist de brander niet aan de praat te krijgen, Baha evenmin. Baha had een zwabberslag en dwong Joke en anderen te lopen terwijl dat geenzins nodig was. Steve met name is debet aan de helft slechts goed hebben (en dus de helft saboteren) bij de vragen van Gilles. Vandaar Channy haar: gij vuile mol
Pieter/Pascalle vallen er tussenin.
Concluderend: Katrien niet, Jeffrey niet, Pascale licht doorgestreept, Channy was het al niet en Kelly komt niet meer terug.