Religies werden en worden bijgewerkt om mensen als marionetten te laten fungeren. Het Christendom is ook vreselijk verkracht door Keizer Constantijn. Hij heeft het Christendom naar zich toegetrokken, en zodanig veranderd dat zij de mensen in hun macht konden hebben. In eerste instantie volgde Constantijn de zonnegod, waardoor de rustdag niet meer sabbat, of zaterdag is, maar zondag, ter ere van de zonnegod, om maar iets te noemen. Om de aanbidders van de zonnegod aan zijn kant te krijgen. Het Christendom heeft hij dan weer aangenomen om die mensen aan zijn kant te krijgen. Jezus heeft nooit gezegd de zoon van god te zijn. Dat is allemaal verdraaid door Constantijn en de kerken om de mensen via angst in hun macht te houden. Als je niet doet zoals wij het zeggen, ga je naar de hel, dat is de boodschap. Denk je nu echt dat we juist zus of zo moeten doen om wat we God noemen, te behagen? God heeft ons niet nodig om zichzelf te bevestigen. Of een of andere tussenpersoon nodig om voor ons te pleiten. Denk je dat wat God genoemd wordt in zijn alwetendheid een pleiter nodig heeft om te weten wie we zijn? Nee, Dat wat gGod genoemd wordt, is niet dom. Wij kunnen rechtstreeks in contact komen met het Al, en dat is door ons er voor open te stellen. Het weet wie we zijn, en waarom we dingen doen. Het is volkomen neutraal. Jezus heeft dat ook gezegd. Jezus kwam om mensen over bewustzijn vertellen, de weg naar wat we God noemen. Niet om als onderhandelaar te dienen. Jezus was een rabbi, een leraar. Alles werd verdraaid ter meerdere eer en glorie van Constantijn. Die je eigenlijk als Antichrist kunt beschouwen. De kerk is dus gebouwd op de Antichrist. Het woord Christus is trouwens een verbastering van het Griekse woord Christos wat Godsvonk in de mens betekent. Jezus verwees dus alleen maar naar de Godsvonk die in iedereen is. Het bewustzijn. En je hoeft je alleen maar naar binnen te keren om bij God te kunnen zijn. Dus niets onderhandelaar. Alleen een wegwijzer. Niet aan het kruis gestorven voor onze zonden, maar omdat hij een gevaar was voor de toenmalige machthebbers. Over mensen die bewust zijn heb je geen macht, en dus moest hij weg, want hi jwerkte aan bewustzijn. Hij is gestorven in de hoop dat wij zouden kunnen leren om ook de angst voor de dood te overwinnen. Niet om als zondebok te dienen. De angst is trouwens datgene wat in de weg staat om in de andere sferen door te gaan. Het eeuwige leven zit in bewustzijn. Angst is onbewust blijven. Het maakt dat je bewustzijn slaapt. En slapen is als dood. Daardoor blijf je hangen in de hel die aarde genoemd wordt. Je hoeft niet bang te zijn om in de hel te komen, je bent er al
Natuurlijk zullen we hinder ondervinden van wat we hier hebben uitgestoken. Dat is nooit een straf van hogerop, actie geeft reactie, je doet het dus zelf. En je leert het vanzelf. Maar laat woorden als goed en slecht erbuiten. Dat zijn alleen termen die mensen in verwarring brengen.Gebruikt om mensen in de macht te houden van hen die geen belang bij bewustzijn hebben. Goed en slecht is angst, en angst verblind. Angst verwijdert ons van datgene wat hier in het leven het enige belang heeft, bewustzijn laten groeien. Maar ieder is vrij om dat te doen of te laten wat ie wil. ALs je van angst houdt, mag je daar gerust in blijven hangen. De hel is hier zolang je in angst leeft. Maar zoals Jezus al zei, het Koninkrijk de hemelen is ook hier, binnenin jezelf. Zoekt en gij zult vinden.
En nee, ik heb nooit degenererende bedoelingen. In ieder geval niet als ik schrijf en er rustig over kan nadenken. Ik ben ook maar een mens, en als ik in een mondelinge discussie kwaad wordt, dan ben ik ik wel eens niet netjes. Ik geef het toe. Ik ben nog niet 100 % van de tijd bewust. Maar anderzijds, ik kan ook dingen zeggen die je alleen maar beschouwt als kwetsend. Ik ben een zoekende naar waarheid, en waarheid kan kwetsend zijn. Ofwel worden soms dingen verkeerd begrepen. Maar als ik al kwets, het is nooit zo bedoeld. Bij deze mijn verontschuldigingen moest je gekwetst zijn
Prettige dag nog