Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Soms denk ik dat het wachten is op dat ene seizoen dat men gewoon een finalist verklapt voor het seizoen start.
En toch zat er maar een héél klein deel van het forum (volgens mij minder dan 5%) op Jan, die dus al gelekt was. Tot aan aflevering 8, toen Simone moest vertrekken. Als Simone erin gebleven was, hadden we het waarschijnlijk massaal fout gehad.
Vorig jaar waren er natuurlijk al zelfs twee finalisten gelekt voor de start.
Maar als zaterdag blijkt.. wat ik vermoed.. dat hij hier gewoon zijn mond voorbij gepraat heeft zou het wel beter zijn als er een regel voor ze komt dat ze niet meer op eigen houtje over widm gaan lopen praten voor de finale.Dat dat daadwerkelijk ook zal gebeuren is wat anders
Wat een onzin. Hij heeft zijn mond niet voorbij gepraat, hij praatte er gewoon overheen.
Molloten pikken alles op, dat realiseert 99% van Nederland zich niet
lol.. volgens mij mis jij het gesprek. Hij zegt heel duidelijk dat hij een beetje een domme smoes voor zijn vrienden etc had bedacht omdat hij zou gaan schrijven ergens (of iets dergelijks)... maar dat hij wel tegen zijn familie had gezegd dat als het schrijven niet lukt hij eerder terug kon komen. Aangezien de mol niet eerder terugkomt lijkt mij dat hij hier flink zijn mond voorbij praat De andere optie is dat dit een geniaal voorbedacht plan was om ons op het verkeerde been te zetten maar daar geloof ik dus niet in.Eerst ff het hele draadje lezen voordat je zegt dat iets onzin is
Hierboven ging het ook over dat hij de winnaar zou zijn.
Zaterdag zullen we meemaken of dit een geniaal opgezet plan was of dat ze voortaan dit soort interviews beter achterwege kunnen laten.Ik vermoed dat laatste
Vind het wel vreemd hoe ze Merel’s valstrik schrijven maar ja wie weet is het ook niets
Het kan inderdaad allebei: een valstrik omdat ze de mol is, of een valstrik omdat ze de winnaar is geworden door anderen te laten denken dat ze de mol is.
Stiekem eigenlijk best wel sneu dat sommige bladen/programma's het nodig hebben mee te liften op een hype of kijkcijferkanon (wie is de mol, boer zoekt vrouw etc.), terwijl ze meestal niets nieuws te melden hebben.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
352 gasten en 4 vaste bezoekers