Ik citeer Sinan letterlijk: In het begin van het spel heb ik heel veel geluk gehad, want de eerste twee uitzendingen zat ik vol op Evelien. Daarna zette ik in op de kandidaat die de Mol moet zijn, die de Mol wás, want ik ging steeds een ronde verder. En dan weet je dat je goed zit. Ik hield ook geen molboekje meer bij, het was eigenlijk heel overzichtelijk, ik hoefde maar één iemand in de gaten te houden. Mijn Mol had dat op een gegeven moment ook door, want in de laatste ronde werd ik getrakteerd op desinformatie.
Case closed toch
Hmm. Hij noemt later nog wel Rick Paul, Niels en Jamie bij de test, maar hij vult daarbij antwoorden in die ook op Merel kunnen slaan. Ik begin eigenlijk na alles terug gekeken te hebben wel te geloven dat er gewoon flink geknipt en geplakt is in Sinans testbiechten om te verbloemen dat Sinan al afleveringen lang vol op Merel zat. Als dat zo is zijn wij als kijkers toch mooi om de tuin geleid (en dit bevestigt wederom dat Merel de mol is). Hij zegt in aflevering 4 pas overigens dat zijn nieuwe verdachte Merel heet. Maar dat kan hij ook eigenlijk in aflevering 3 gezegd hebben natuurlijk.. in aflevering 3 spreekt hij ook helemaal niet uit wie zijn verdachten zijn.. verdacht.
Ik denk dat je gelijk hebt dan ja. Holy shit, wat worden we toch gemanipuleerd door de beelden die we zien.
Jammer dat hij is afgevallen!