Nou nou... geraffineerd valt erg mee. Het ligt er of super dik bovenop of hij verzaakt te mollen bij veel situaties. Daarnaast liegt hij slecht en moet ik helaas zeggen dat ze m.i niet de beste keuze hebben gemaakt
Geraffineerd zijn kleine dingen waar ook Heinz het over heeft. Dingen die je natuurlijk niet opvallen als je Axel al hebt afgeschreven. Keuze van Axel als mol zou ik wel te begrijpen vinden. Ik had dat met Merel dat ik dat niet de beste keuze vond. Dat is ook een kwestie van smaken verschillen en welke mensen je meer aanspreken.
Je weet sowieso niet zeker wie de mol is nu en ook niet hoe de negen anderen hun rol vervuld zouden hebben als ze gekozen waren. Dus niet fair om te spreken van niet de
beste keuze. Ben dan benieuwd wie jij de beste keuze zou vinden?
Ik vind ook niet dat Axel bijvoorbeeld meer heeft verzaakt dan Bas, Axel heeft er meer aan gedaan om in goede molposities te komen maar dat is mijn mening.
Wat mij betreft is Axel de mol en zou Bas het als enige ook nog kunnen zijn. Het zijn twee heel verschillende karakters . Vind zelf dat Bas dichter bij zichzelf blijft. Axel speelt meer een rol. Als Axel kandidaat is hij voor mijn gevoel wel erg veel met saboteren bezig geweest..( of tactiek om de anderen eruit te werken, maar dat heeft hij dan wel erg goed en vaak gedaan)
Misschien biedt afl. 8 uitkomst, maar ik denk dat ze allebei de finale halen...