Bericht van winnaar Axel:Hallo heerlijke Mollengroep!
De reis zit er bijna op. De Mol 2019 loopt op z’n einde! En stiekem zijn we met z’n allen een beetje verdrietig. Ik denk dat ook jullie de herinnering aan Vietnam zo lang mogelijk levendig willen houden!
12 mei zal het exact één jaar geleden zijn dat ik mijn filmpje opstuurde en mijn inschrijving voor De Mol afrondde. In dat jaar is er zo ontzettend veel gebeurd. Je beleeft het in verschillende stappen. Het versturen van je inschrijving, de bevestiging dat ze die goed ontvangen hebben, het eerste gesprek, het tweede,…, ‘ja je mag mee!’, de kriebels in je buik de dagen voor vertrek, de reis zelf, de finale, zwijgen na aankomst terug in België, de afleveringen, de finale in de Kinepolis en nu zondag, jaja, valt het doek. En ik wil het zo graag open houden!!!!!;-)
Bij De Mol is niets wat het lijkt. Het is dan ook niet abnormaal dat velen onder jullie mij als verdachte hebben aanzien. Excuses mochten jullie daardoor wat wedenschappen hebben verloren!;-) Ik heb echter nooit bewust gemold, wel heb ik mij in posities gemanoeuvreerd die molwaardig waren, waar volgens mij de mol zou zitten. Mijn antwoorden in de kring bij de keuze van de mol waren immers zooooo ontzettend slecht (ik schaam er mij nog voor) dat ik op de eerste avond besliste het anders aan te pakken. Vanuit die posities kon ik vervolgens iedereen scherp in de gaten houden en het ene na het andere testje op hun loslaten. Daardoor kwam ik natuurlijk vaak over als een mak lammetje (zwakke groep, geen vovinam,…), die verwijten heb ik vaak genoeg naar mijn hoofd geslingerd gekregen. ;-) Maar er zit dus een strategische uitleg achter. Snurken doe ik zeker, en niet zo een beetje, met mijn ogen open slapen doe ik niet.;-)
Ik heb genoten, niet alleen van het hele avontuur, maar ook van jullie! Van jullie ideëen, verdachtmakingen, gokjes hier en daar, Marc zijn altijd even positieve en respectvolle commentaren en ga zo maar door.
Het was het eerste wat ik deed na de uitzending! Naar jullie luisteren! Jullie waren een klankbord, jullie deden ons voelen dat we een fantastische reeks aan het neerzetten waren! En ook jullie hebben daaraan meegewerkt !Heel hartelijk bedankt daarvoor!
Marc en iedereen van de Mollengroep, de eer was helemaal aan mij jullie te volgen! doe zo verder!
Fan van jullie, jullie winnaar!
Axel