Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Totaal aantal stemmen: 123
Bij de Vlaamse was er heel lang geen meerderheid voor de mol van seizoen 5, mogelijk alleen op het einde maar dat weet ik zo even niet meer, maar dat was ook close. Bij de Nederlandse versie ook meerdere malen, meest recent nog bij Jan waarbij het forum pas in meerderheid goed zat in de finale aflevering. Dus het kan wel
De laatste jaren (toch vanaf 2013) zat deze site steeds op de juiste mol, meestal al na 5 afleveringen (vorig jaar werd Jan pas na het uitvallen van Simone door de meesten verdacht). Ik denk dat steeds meer mollenvangers zich op de commentaren en statistieken hier baseren.
Oké, wat nu
Ik heb geen idee. Ik heb ze allevier al een paar keer afgestreept
Maar wie het minste?
Daarvoor ga ik alles nog een keer bekijken. Ik zit eigenlijk in dezelfde situatie als bij Simone haar exit
Ik blijf bij Bas en niet omdat hij geen onmolse dingen doet. Maar blijf mijn gevoel van aflevering 1.Axel vind ik ook steeds verdachter.Elisabet weiger ik als mol te zien. Vind haar steeds minder sympathiek, maar goed.... misschien is dat wel een teken aan de wand.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
320 gasten en 3 vaste bezoekers