We beginnen en eindigen het seizoen zonder Mol
Ik toch wel, voorlopig.
Heel herkenbaar.
Ik vind het tot nu toe een geweldig seizoen, met heel leuke kandidaten en fantastische opdracht.
Maar ik heb nog steeds geen idee wie dan de mol is
Joeri is het voor mij defnitief niet, die laat teveel opdrachten slagen daar waar het niet nodig is (tunnel, boot).
De andere 3 zouden het zomaar kunnen zijn.
Elisabeth laat toch wel veel niet slagen, maar als zij het is dan is het een mol die andere de fouten laat maken en daar in meegaat. Ze doet dit heel zenuwachtig zijnde en bang voor van alles.
Bas zou wel een leuke mol zijn die zijn mening er door duwt, dat kan zijn dat hij overtuigd is van zijn gelijk maar ook kan zijn mol. Maar als hij het is dan hoop ik wel te horen in de nabespreking dat de opdracht met het paintballen gelukt is omdat zijn molactie gewoon mislukt is (had misschien gedacht dat hij toch wel afgeschoten zou worden).
Axel zou ik ook wel een leuke mol vinden, maar ook dan hoop ik te horen dat enkele acties mislukt zijn. Dat hij bv dacht bij de visopdracht dat ze een verkeerde vis te pakken hadden of bij de boot- en tunnelopdracht dat hij wel genoeg tijd gerekt had. Maar de actie onder de tafel snap ik dan weer niet.
Ik denk dat doordat Joeri en ook Bruno zo fanatiek waren, dat het ook wel moeilijk is om veel te laten mislukken.
En dat acties mislukken