Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Totaal aantal stemmen: 123
Op basis van weinig, denk ik het voorlopig te gaan zoeken tussen Bas, Joeri, Eva, Martijn en Kaat.Bij Axel meende ik iets van teleurstelling te bemerken. Lies & Lies kwamen op mij in de auto heel ongedwongen en open over. Lijkt me knap als je net gehoord hebt de mol te zijn. Bij Bruno en Ingrid zie ik het nog niet zo.Benieuwd of ik er na komende week nog zo over denk.
Ik snap de argwaan bij Tureluurs en Tunnelgraver aangezien we net uit WIDM komen, maar bij De Mol heb je in de laatste aflevering toch dat ze heel veel laten zien van wat er gebeurd is. Zo kan ik me niet voorstellen dat het "zo hebben we de Mol gekozen"-stukje niet terugkomt in de laatste aflevering en dan moeten ze ons toch echt 3 kandidaten met een misschien-scherm geven.Dat ze op voorhand al wisten wie van die 3 ze waarschijnlijk zouden kiezen, dat kan ik me ook wel inbeelden. Maar ik ga er wel van uit dat er 2 anderen met een misschien-scherm waren.
Hier ben ik het mee eens. Elisabet lijkt helemaal opgelucht in de auto. Dus van haar ga ik even afstappen.Eva vind ik te gespannen en Martijn is liever winnaar. Kaat lijkt me te veel op Eline.Joeri of Bas dus, en dan kies ik voor Bas. Denk dat hij de meeste verschillende gezichten kan tonen.
Na vele malen terugkijken is Ingrid terug op mijn radar. Ze gedroeg zich wel erg nerveus bij de terugrit in de auto .. En toevallig is ze ook 1 van de drie die niet op beeld gebeld werd ..
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
370 gasten en 3 vaste bezoekers