Pfoe ja echt geen idee meer.
Axel heeft op zich nog niks gedaan wat echt mega onmols is voor zover ik me het herinner. Maar is hij het echt? Ook lijkt hij verdacht neergezet te worden door de montage en staat hij hoog in de poll op vier.be sinds vorige week. Dat is wat mij betreft een red flag (dat was ook bij Eva het geval.. ik denk dat we de Belgen wat montage betreft niet moeten onderschatten
). Ook las ik op wieisdemol.be dat de mol in de eerste afleveringen vorig jaar vrij onverdacht was... Axel leek na aflevering 3 juist alleen maar verdachter te worden. Ik sluit hem nog niet uit als mol maar ik neig nu er toch naar dat hij het niet is. Ook omdat ik denk dat Martijn eruit is gegaan op hem.
Kaat verdenk ik eigenlijk niet, wat misschien gek is aangezien ze ook geen geld binnenhaalt en ze genoeg gekke dingen doet, maar wat mij betreft geeft de montage de doorslag dat ze het niet is. Ik kan meerdere momenten vanaf aflevering 1 benoemen waarin ze bewust verdacht gemaakt lijkt te worden. Ook vermoed ik dat Eva er op Kaat is uitgegaan aangezien ze op 1 iemand heeft gestemd en ze 2 keer het initiatief nam om een duo met Kaat te vormen. Ook zei ze in de vorige aflevering nog dat ze de mensen verdacht vond die haar juist terug wilden hebben bij de verfbomopdracht (en die mensen waren Bas en Kaat... en Bas deed het deze aflevering bijzonder goed).
Bas en Bruno sluit ik ook uit van het mol zijn. Die bewezen deze aflevering (wederom) dat zij niet de mol zijn.
Toch Joeri? Als dit het tweede Stine vs. Simone jaar is, is hij dan de Jan van het jaar?
Of toch Elisabet? Kan ik haar wel echt uitsluiten nu het ernaar lijkt dat een van de 'onmolsere' kandidaten toch een heel goede kans maakt om de mol te zijn?
Ik begin toch echt te denken dat de mol Elisabet of Joeri is.
Edit:
Elisabet sluit ik ook volledig uit. Dan blijft er nog een iemand over...
Joer is de mol!!!