Ik vind Axel ook net te weinig doen voor een mol bij sommige opdrachten. Misschien kunnen enkele Axel-verdenkers hierop een antwoord geven:
- In de geketende wandeltocht zit hij bij de zwakke groep, de groep die het minst invloed heeft op hoeveel er kan verdiend worden. Daar is hij absoluut niet aanwezig ook. Wil een mol dan niet de boel vertragen?
- Bij het slapen met dat varken valt Axel toch gewoon in slaap? Oké hij snurkt blijkbaar met zijn ogen open (dat is voor discussie vatbaar), maar los daarvan. Als Ingrid niet zegt, ik wil hier echt weg. Dan blijven ze in de kamer en verdienen ze geld. Ingrid is deze hele opdracht de drijvende kracht. Axel zegt weinig, tot niets. Ook niet in het bootje
- Bij de yoghurtbom kiest Axel redelijk resoluut om Eva niet terug te laten komen. Hij probeert zelfs Kaat te overtuigen. Als deze tactiek verder wordt gezet dan wordt er helemaal geen code ingetypt en gaat er geen 2.000 euro uit de pot?
- Bij het vissen vangen was de kans op een foutje maken toch groot. Eva is niet de meest gestructureerde persoon en je kan zelfs haar de fout laten maken, echt moeilijk is het niet. Wie uiteindelijk toch voor de juiste vis gaat, is er blijkbaar discussie over? Ze weten plots allebei niet meer waar ze de laatste vis moeten zoeken, maar vinden hem dan toch. Als een van beide hier de mol is, dan laten ze toch een steekje vallen.
Ik heb al 4 bezwaren tegen hem in 3 afleveringen. Vind ik best veel voor een potentiële mol.