Ik denk dat Bas kan terugkijken op een heel geslaagd seizoen als onvoorbereide Mol. Prachtig gespeeld, in mijn ogen.
Het enige waar de productie zich misschien nog wel eens over achter de oren zal krabben, is dat koffertjesspel en het kaarten. De vragen waren te makkelijk, waardoor Bas in het nauw werd gedreven. Aan de andere kant, als de Mol ook moest kunnen mollen zonder briefing, konden ze niet te moeilijk worden gemaakt. Anders werd het een gokspelletje. Dus een lastige keuze voor de productie, denk ik. En bij het kaarten pure pech dat Joeri en Elisabet van stapeltje ruilden, anders was het daar nog wel goed gekomen. Toeval, pech, jammer. Ik denk echt dat het in deze aflevering allemaal veel te duidelijk werd, zonder dat Bas er iets aan kon doen.
Doet niets af aan zijn prestatie in alle eerdere afleveringen! Bas, ik vond je top!
En ik kijk uit naar de ontknoping, ik hoop dat die morgen online staat. Iedereen alvast veel plezier gewenst vanavond!!
En wat dat schilderij van de Mol betreft: daar vond ik Bas ook verre van subtiel.
Maar tegelijkertijd had er zoveel plezier in het helemaal uit te spelen, dat dat wel een keertje mocht, toch? Zijn "Moment of Glory", inderdaad!