Maar de enige overeenkomst tussen Eva en Elisabet is dat ze beide blond zijn, verder lijken ze totaal niet op elkaar Ik heb dit nu al vaker gelezen maar ik blijf dit niet snappen. Zelfs als je gezichtsblindheid hebt kun je ze toch op z'n minst nog uit elkaar halen op basis van lengte?
Ik vind dit ook echt te gek voor woorden. Komt vooral van mannen volgens mij, die niet al te kritisch kijken en gewoon een mooie vrouw zien dus lijken ze op elkaar ofzo...?!
Zullen we
niet invullen voor een ander, beste Mollenmania (en Starlight)?
Twee derde van dit forum zat op de verkeerde mol, net als twee derde van heel Vlaanderen. Als dit seizoen ons iets heeft geleerd, dan is het dat we allemaal naar hetzelfde kunnen kijken, maar allemaal iets anders zien.
Dat jij het verschil makkelijk kan onderscheiden, wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt. Sterker nog, als we dit "al vaker hebben gelezen" dan zal er wel enige kern van waarheid inzitten, niet?
Om voor mezelf te spreken: ik had de grootste moeite om Eva en Elisabet uit elkaar te houden. Het begon pas te dagen toen Eva in aflevering 3 "zogenaamd" de afvaller was en werd afgezonderd. Maar zelfs toen Eva echt afviel, dacht ik nog: dan heb ik van die verwarring tenminste geen last meer. En dat was aflevering 5!
En dat is absoluut niet omdat ik twee schone dames zie. Ik ben namelijk homoseksueel
en mijn theorie is dat ik daarom juist
minder goed naar het uiterlijk van de vrouwen kijk, en daarom bepaalde verschillen niet opmerk. Ik heb daar bij mannen namelijk nooit last van. Dat wil niet zeggen dat Eva en Elisabet op elkaar lijken, maar het wil wel zeggen dat de
aspecten waar ik op let,
kennelijk op elkaar lijken.
Dus zullen we afspreken dat als jij iets ziet en iemand anders niet, dat we dan kennelijk gewoon op andere dingen letten, bewust of onbewust, en dat dat bovendien ongeveer de
raison d'etre van dit forum is?