Volgens mij waren het voornamelijk foxhunter en jijzelf die dit maar wat graag oppikten als mogelijke aanwijzing.
Integendeel. Ik had juist Elisabet in het vizier gekregen als verdachte, en dan komen er opeens rare privé hints voorbij die haar volgens mij helemaal zouden uitsluiten (heb ik ook duidelijk aangegeven in mijn EDITs op de vorige pagina). Dus ik zat er niet echt op te wachten. Ik besefte wel dat we in het nutteloze hints topic zaten, maar er zat ook een link bij en ik ging ervan uit dat de pinterest pagina daarachter echt was. Maar daar twijfel ik nu ook aan. Haha.
Hoe dan ook: voor mij liever geen hints met achternamen, kinderen, geboortedata, etc. Om het te negeren is ook niet goed, maar dan wel even je twijfels erbij zetten. En dat deed ik. Als jij dat helpen verspreiden noemt, dan begrijp ik dat niet. Aan de andere kant waren foxhunter en ik misschien iets te goed van vertrouwen, die pinterest pagina niet goed kunnen debunken (?), daar geef ik je gelijk in. Maar ja, als mensen zo professioneel te werk gaan om verwarring te creëren...
Folly (Engels) is dwaasheid en daarna de O van onnozelaar noemen (humor).
De F van Fauna, zegt ze ook nog. Allemaal te checken in de aflevering zelf. Dan heb ik ze toch veel liever zo!
EDIT: Als die pagina wel van Elisabet zelf is, is dit misschien gewoon een geintje van haar, om zich nog even verdacht te maken. Dan zal ze binnenkort wel afvallen. Of niet. En dan heeft ze ons toch mooi te pakken, allemaal.