Omdat ze zo boers door Bas werd geconfronteerd. Waarom Ingrid en niet een van de vijf anderen? Omdat zij het als babbelaartje onder woorden bracht wat ze met zij zessen dachten? Dan had ook een van de andere vijf de telefoon kunnen pakken. Ik vond hier Eva en Bas stukken gemener dan Ingrid. Maar goed Bas had haar getackeld en ik vind het jammer dat meerderen op dit forum vervolgens zo op haar afgeven. Dat is niks anders dan een goedkope trap na.
Til je er niet een beetje te zwaar aan? Wellicht bekruipt je het gevoel dat mensen het onderscheid niet maken tussen Ingrid de kandidaat en Ingrid de persoon maar dat haal ik in ieder geval niet uit de woorden van Gerard. Ik begrijp zijn beleving bij deze opdracht heel goed
Het is Ingrid die stelt dat het een keuze van de hele groep was. Als Bas dit vervolgens nuanceert, is het Ingrid die dit direct weer bagatelliseert. Dan is het toch niet zo vreemd dat hij de handschoen oppakt en het woord tot haar richt?
Jij ziet Boze Bas die arme Ingrid aanvalt en anderen, waaronder Gerard en ik, zien, ik chargeer even, hypocriete, valse Ingrid die arme Bas aanvalt. Kan toch?
Ik vind een beetje reuring tijdens zo'n opdracht juist prachtig en volgens mij zijn ze het direct daarna alweer vergeten. Net als ik. Zoals de makers zeiden: eerst de groep uitrekken en dan weer samen laten komen. Al was dat laatste Ingrid dit keer helaas niet gegund..
Ze deed 4 afleveringen mee en heeft een mooie bijdrage geleverd