De hoofdverdachte van dit forum (41% tegen de volgende op 21%) is afgezakt naar pagina 2.
.. Ik weet dat je veel mols uit kunt leggen, maar je kan het ook kandidaats uitleggen. Ze zou een goede Mol kunnen zijn maar ze zou ook een goede kandidaat kunnen zijn..
Dat gaat inderdaad helemaal op voor Kaat wat mij betreft.
Het is niet allemaal mega, en zeker op meerdere manieren te bekijken, maar dan nog draagt ze individueel maar erg weinig bij vind ik:
- Bij het koken dragen zij en Bas, de enigen met het volledige recept, zo slecht over (cruciaal moment als je wel eens Masterchef hebt gezien) dat de opdracht vervolgens gedoemd is te mislukken wat mij betreft. Daarna wordt ze de beste stuurlui aan wal bij het scherm.
- Bij het lopen valt vooral haar wachten op. Achteraf gezien hadden ze al ruim genoeg vertraagd.
- Bij het roeien liegt ze ogenschijnlijk makkelijk tegen Ingrid.
- Bij het slapen zorgt ze voor flink wat hysterie.
- Bij Vovinam is ze erg conservatief met banken/verdubbelen van geld.
- Ze speelt een voorname rol bij de verfbom.
- Doet kandidaats bij de disco met het goede antwoord maar zonder resultaat. Lijkt voortijdig haar signaal te geven bij het dansen.
- Lijkt fanatiek bij de boot maar is traag en laat de laatste trede van de trap voor wat het is.
- Schiet al haar pijlen mis bij de survival en laat Elisabet eerst, met een lager bedrag, alvorens ze haar laatste pijl schiet.
- Is voorbeeldig aan tafel. Wilt ze de voornaamste worden?
- Bij de Paintball dirigeert ze Joeri en Elisabet snel langs de vrijstelling en denk ze onterecht dat de kust veilig is na de steeg.
- En over het algemeen genomen is ze altijd heel goed in het aanwijzen waar een ander een fout maakte.
Waarom ik haar nog steeds verdenk is omdat ze, in mijn ogen, nog nergens een persoonlijke bijdrage heeft geleverd aan een dik bedrag. In tegenstelling tot bijv. Joeri, Bas en Bruno. Veel argumenten die ik lees tegen Kaat als mol, gaan vooral over "montage" en "dat zou(den) de mol (makers) nooit doen". Wat is nu echt een streper voor Kaat geweest so far?