Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
De download of de preview?Bij mii werkt alles gewoon. Maar ik heb wel vaker klachten gehoord, die later opeens weg waren. Dat ligt dan aan je eigen apparaat. De preview zou inderdaad kunnen haperen. De download als het goed is niet.
EDIT: Het blijft haperen... Bij die van Arco niet.
Tnx Arco, you’re a star! Kijken is zelfs nog beter dan vorig jaar, toen het nog een paar maal onderbroken werd, en je weer opnieuw moest aanklikken en zoeken waar je gebleven was. volop kijkplezier.
Bedankt weer Arco Mol Fan, superfijn!
Intussen heb ik een 1080p-versie van aflevering 2, wie kan de reclames eruit knippen? Vervolgens kun je de aangepaste versie in deze map uploaden.
Café De Mol komt er zo spoedig mogelijk bij!Intussen heb ik een 1080p-versie van aflevering 2, wie kan de reclames eruit knippen? Vervolgens kun je de aangepaste versie in deze map uploaden.https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/MO4wrZB48VbNmC3
Done!Eindelijk, reclames zijn er uit geknipt. Knippen ging vrij snel maar het gegoochel met verschillende formaten en software was een een soort 110m horden. Het bestand ( Aflevering 2 - 1080p.mp4 ) heb ik net ge-upload naar de bovenstaande link.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
433 gasten en 5 vaste bezoekers