Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Waarom zouden ze dat doen?
Bas gekozen!Wat een gewaagde uitspraak
Vooral ook behoorlijk flauw, als ie inderdaad klopt. En dat laatste vrees ik.
Waarom? Bas werd hierdoor niet plots massaal verdacht toch, eerder een geniale mindfuck
In Nederland zijn we meer bedacht op dit soort woordspelingen in verband met Ego de mol en Kees closed. In Vlaanderen hebben ze dit voor zover ik mij kan herinneren nog niet eerder gedaan.
Ach, ik ben nog een beetje van slag doordat Joeri eruit ligt. Je hebt eigenlijk wel gelijk, Convans.Edit: @B-Mol. Het is toch geen woordspeling, maar een 'zogenaamde' verspreking/zogenaamd verkeerde uitspraak van een medeklinker door Gilles?
De programmamakers stoppen er altijd maar één geheime hint in en dit jaar heeft niemand nog iets anders gevonden dan “Bas gekozen”.
Hoezo niet? Ik zie zoveel hints naar iedereen voorbij komen. Die naar Elisabet zijn ook sterk.Welke uiteindelijk klopt horen we nog
Maar toch niet zoiets als vorig jaar met het verborgen telefoonnummer. Zo’n grote doorbraak.
Zou er nog op de een of andere manier een hint in het schilderij van de Mol kunnen zitten?De kleuren zijn zwart en rood -> Joeri die pokert?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
390 gasten en 3 vaste bezoekers