The letter 6.
Was aan het inzoomen naar aanwijzingen.
ElisaB.
Na de zonsondergang en het beeld met 2 koppen al de derde hint voor Bas. En Bas gekozen natuurlijk. Das 4. Dat is toch veel te veel voor de mol België?
Zou best kunnen! De naam van het hotel viel mij ook al op. En wat moet die "6" daar achter? Dat zie je nooit bij hotels. Als je niet alleen de 6e maar alle eerste 6 letters van Elisabet pakt, komt je trouwens uit op
Bas lie. Bas leugen. Kan best een hint zijn, volgens mij. Of ie te makkelijk is, of weer een dwaalspoor, weet ik niet.
Over die zonsondergang:
Bas = laag. Bedoel je dat? Want in die richting hebben we al meer dingen gezien. Op de grond slapen, door tunnels kruipen... Verschillende opdrachten met zang of muziek. En veel nummers in de playlist die naar donker verwijzen. In die richting zat ik dus ook al te denken.
Overigens waren er nog wel een paar mogelijke hints naar Bas. En naar Elisabet en Axel hebben we verwijzingen gezien die naar mijn smaak nog veel meer voor de hand liggen. Vliegtuig, reanimatie, playlist met veel nummers die naar het werk van een arts kunnen verwijzen. Het eerste nummer van de playlist was "A troublesome clue". Die hebben we tot nu toe niet gevonden. Of het moet zijn dat de makers wilden doen geloven dat er iets ingewikkelds in zat, en het daarom lekker makkelijk hebben gehouden.